020. Fight for this love
Soundtrack.
Ik word wakker in de armen van Liam. Zijn naakte borst drukt tegen mijn rug aan en ik voel zijn adem op mijn hoofd. Meteen komt er een glimlach op mijn gezicht. Ik mag hem niet leuk vinden maar ik doe het toch. Ik vind hem helemaal geweldig. Ik merk ook helemaal niet dat hij me chanteert. Hij doet gewoon heel aardig tegen me. Ik maak me toch los uit zijn greep om een glaasje water te gaan drinken. Voorzichtig kruip ik uit het bed en kijk naar zijn slapende gezicht. Ik heb de neiging om een keer een foto van hem te maken als hij slaapt. Hij is echt lief als hij slaapt. Ik trek de dekens nog wat hoger zodat hij het niet koud zal krijgen en loop dan rustig naar de keuken. Justin is ook in de keuken maar hij keurt me geen blik waardig. Ik negeer hem gewoon en pak een glas uit een van de kastjes dat ik dan vul met wat bronwater. Ik voel zijn ogen me volgen terwijl ik bezig ben. Ik negeer hem zo goed als ik kan. Ik wil hem nu gewoon om zijn nek vliegen en zeggen dat alles goed gaat komen. Maar dan zou ik liegen. Het komt niet meer goed. Ik kijk naar mijn pols waar een dikke laag verband om zit. Hij klopt. Ik trek wat kastjes open totdat ik pijnstillers heb gevonden. Ik slik ze weg met wat water en merk dat Justin naar me kijkt. Ik negeer hem en staar uit het kleine raampje. De bus is aan het rijden. Als je gewoon binnenstaat merk je er helemaal niets van. Je merkt het pas als je uit het raam kijkt. De bomen schieten voorbij. ‘Lieverd?’ klinkt de stem van Liam slaperig. Ik draai me om en glimlach naar hem. Justin loopt meteen zo snel als hij kan ervandoor. Dat zou ik ook doen als ik hem was. Het lijkt me niet heel handig om hier rond te blijven hangen. Vooral niet als de ‘vriend’ van het meisje wiens pols je hebt gekneusd aanwezig is. Liam slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. ‘Ik miste je in mijn bed’ mompelt hij in mijn oor terwijl zijn hoofd op mijn schouder rust. Volgens mij zijn we niet echt meer aan het acteren maar zijn er echte gevoelens bij gekomen. En dan niet alleen van mijn kant.
‘Jongens’ roept Niall terwijl hij de keuken binnenkomt gerend. Ik kuch lichtjes en Liam laat me los. ‘En meisje’ zegt Niall dan snel. Hij wappert met een krant en heeft een brede grijns op zijn gezicht. ‘Jullie staan in de krant’ lacht hij dan. Mijn mond zakt een stukje open en ik trek de krant uit zijn hand. Op de voorpagina nog wel. Er staat een foto van mij en Liam. Ik vind het eigenlijk best een mooie foto. Meestal verpest ik foto’s maar ik vind dat ik er nog best wel mooi opsta. ‘Wat een leuke foto’ zegt Liam dan terwijl hij de krant uit mijn hand trekt om de foto beter te bekijken. ‘Laat de fan haat maar komen’ grinnikt Niall dan. ‘Ik zou de komende tijd je Twitter en Facebook links laten liggen’ zegt Liam dan terwijl hij de zijkant van mijn hoofd kust. ‘Die fans van ons eten je rauw als ze je niet leuk genoeg bij Liam vinden’ zegt Niall dan. Ik slaak een diepe zucht. Ik had niet eens aan de fans gedacht. ‘Het komt wel goed’ zegt Liam terwijl hij zijn armen om me heen slaat. Niall haalt de krant uit onze omhelzing. Hij haalt een schaar uit de la en begint de foto dan uit te knippen. ‘Wat doe je?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘Ik knip de foto uit, zodat Liam hem kan inlijsten’ lacht Niall dan. ‘Hij moet natuurlijk wel een foto hebben van jou boven zijn bed voor als je er een keertje niet bent’ grinnikt hij terwijl hij de foto aan Liam overhandigd. ‘Dank je’ zegt die droog terwijl hij de foto opvouwt en in zijn portemonnee stopt die op het aanrecht lag. ‘Ik wil een mooie echte foto voor boven mijn bed’ verduidelijkt hij zijn actie als Niall heb geïrriteerd aankijkt. ‘Anders kom je over als een stalker’ grinnikt die dan. Ik rol mijn ogen naar hem. ‘Ik ga maar eens’ zegt hij vrolijk terwijl hij de keuken uitwandelt. Liam legt zijn hoofd op dat van mij neer. Zijn adem kietelt op mijn hoofd en ik giechel zachtjes. ‘Vanavond is onze date’ fluister hij dan terwijl hij me nog dichter tegen zich aantrekt. Ik knik tegen zijn borst aan. ‘Heb je er een beetje zin in?’ vraagt hij dan nieuwsgierig. ‘Ja’ zeg ik terwijl ik mijn hoofd van zijn borst afhaal en hem aankijk. ‘Mooi’ is zijn enige reactie.
Reageer (6)
aawhh hoe lief
1 decennium geledenOmg je moet echt verder gaan !! Je story is geweldig !! <33
1 decennium geledenMooi !
1 decennium geledenaahw lieeef <3
1 decennium geledensnel verderr
Lief!
1 decennium geledenx