016. Just a dream
Soundtrack.
‘Ik denk dat ze even naar het ziekenhuis moet’ mompelt Zayn dan als hij mijn pols heeft los gelaten. ‘Ik maak hem dood’ is het eerste wat ik Liam hoor mompelen. Zijn armen verstrakken nog iets meer om mijn middel maar ik laat hem me vasthouden. Als hij mij vasthoudt kan hij niet achter Justin en Drew aanrennen om Justin dood te slaan. ‘Laten we gaan dan’ zegt Harry terwijl hij al begint te lopen. ‘We als in ik en Alica’ zegt Liam meteen. Harry draait zich om en slaat zijn armen over elkaar. ‘Ze mag dan wel jouw vriendin zijn. Ze is een vriendin van ons’ zegt hij dan. Ik heb nu de neiging om te gillen. Ze zijn bezorgt om me terwijl ze me niet eens kennen en nu noemt Harry me ook nog een vriendin. Mijn leven moet niet heel veel anders worden anders flip ik hem. ‘Ik wil het niet hebben’ zegt Liam dan. ‘Harry, wij wachten gewoon in de bus. Als het heel ernstig is belt Liam ons’ zegt Niall dan. Harry zucht en knikt dan. Liam knikt ook. Hij gaat dus niet bellen want er gaat niets ernstigs met mijn pols aan de hand zijn. ‘We zien jullie straks dan’ mompelt Harry. De rest knikt en dan lopen ze in de richting van de bus. ‘Hoe komen we eigenlijk bij het ziekenhuis?’ vraag ik dan. ‘Ik bel even een taxi’ zegt Liam dan met een zwakke glimlach terwijl hij zijn mobiel uit zijn zak haalt en me loslaat. Ik hou mijn pols vast. Hij lijkt wel met de minuut dikker te worden, maar dat kan ook door mij komen. Ik loop weer naar het muurtje en ga erop zitten. Liam komt naast me zitten als hij een taxi heeft gebeld. ‘Hij is hier over een paar minuutjes’ zegt hij dan terwijl hij een arm om me heen slaat. Voorzichtig trekt hij me iets dichter naar zich toe. ‘Ik maak hem helemaal kapot’ mompelt hij dan zachtjes. Ik schud mijn hoofd en laat hem maar even doen. Als dat een manier is om hem rustig te houden dan leer ik er maar mee leven. Hij blijft alleen maar doodsbedreigingen in de richting van Justin mompelen. Ik kruip iets dichter tegen hem aan en leg mijn hand dan op zijn mond. Nu kan hij tenminste niet meer praten, of ik hoor het tenminste niet meer.
Liam bijt in mijn hand en ik trek hem snel terug. Ik grinnik zachtjes terwijl ik mijn hand bekijk. Er staat gelukkig geen tandafdruk in van Liam. Hij kijkt me onschuldig aan en trekt me dan dicht naar zich toe. Ik staar hem in zijn bruine ogen en weet niet wat ik moet doen. Er is helemaal niemand die ons op dit moment kan zien dus waarom moeten we nu doen alsof we wat hebben. Of dit is niet alsof maar is het echt. Ik ben in de war. Liam buigt zich voorover en zoent me zachtjes op mijn lippen. Meteen barsten de vlinders los in mijn buik. Ik haat de gevoelens die ik voor hem aan het ontwikkelen ben. Ik mag van mezelf niet verliefd op hem worden maar toch krijg ik het voor elkaar om gevoelens voor hem te ontwikkelen. Ik haat hem omdat hij me dit aandoet. Hij laat me los en kijkt me alleen maar aan. Ik wend mijn blik af en voel het bloed naar mijn wangen stijgen. Waarom word ik verliefd op de enige persoon op deze wereld op wie ik juist niet verliefd moet worden? Hij zal mijn hart uiteindelijk toch alleen maar breken. Hij legt zijn hand op mijn gezicht en laat me hem aankijken. Hij buigt zich voorover en kust opnieuw. Deze keer met veel meer gevoel en passie. Ik laat mijn handen door zijn haar glijden waardoor het in de war komt te zitten. Hij trekt me nog dichter tegen zich aan. Zijn handen liggen op mijn onderrug en hij laat ze daar ook netje liggen. Mijn pols doet nog steeds ontzettende pijn, maar het kan me allemaal niets schelen op dit moment. Het enige wat nu nog telt zijn Liam en het feit dat hij me kust alsof zijn hele leven er vanaf hangt. De vlinders blijven door mijn maag vliegen terwijl mijn lichaam steeds meer naar hem wordt toegetrokken. Liam laat me los en staart in mijn ogen. Ik kan niet anders doen dan terugstaren. Het lijkt wel alsof ik naar hem toe gezogen word. Ik kan er niet meer tegen, maar toch blijf ik kijken totdat een taxi voor ons begint te toeteren. Ik schrik op uit mijn trance.
Reageer (10)
VERDER
1 decennium geledenaaaaaaaaaaaaaaaw
1 decennium geledenhoe lieeeeeeeeeeeeeeef! (L)(L)
snel verderrrr
aaah zo schattig <3
1 decennium geledenLiam is lieeef <3
snel verdeer
aah wat lief.
1 decennium geledensnel verder x
MOREE!
1 decennium geleden