Foto bij 3.2 - Adeline

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • CareFree

    Oke, ik wil anders ook wel een rolletje, maar anders kies je amar iemand anders.

    Naam: Romina Alissia von Dronten
    Bijnaam: Word meestal Romi of Room genoemd.
    Foto: Romina maar dan zonder de piercing in haar neus, in het midden dan he
    Extra's: Romina heeft in haar tuin een klein groentjetuintje waarvan ze soms de groentes verkoopt voor wat extra geld, aangezien het bij haar thuis niet zo breed is. Vlak na haar geboorde hebben haar ouders haar en haar zestien jaar oudere broer samen met haar zus van zes jaar ouder achtergelaten en sinds dien zorgt David, haar broer, samen met Susan, haar zus, voor alles in huis, aangezien ze willen dat Romina haar school afmaakt.

    1 decennium geleden
  • Smexy

    Chaz's vriendin.

    Naam: Irene More
    Uiterlijk: Uiterlijk Irene
    Karakter: Super vrolijk, maar als iemand lelijk tegen haar doet kan ze uitvallen en arrogant zijn.

    Ryan's vriendin.

    Naam: Gaby de Wit
    Uiterlijk: Uiterlijk Gaby
    Karakter: Super lief meisje dat heel erg van jongens houdt en erg flirterig is. Ze is zelf niet snel jaloers, maar ze kan soms ook een bitch zijn.

    Natuurlijk mag je de namen altijd veranderen. xx

    1 decennium geleden
  • ILikeThatx

    Naam: Vanessa Alissa Theressa Bennet
    Uiterlijk: http://www.google.nl/imgres?q=ariana+grande+hot&hl=nl&sa=X&gbv=2&tbm=isch&tbnid=zwuWUJwgss52tM:&imgrefurl=http://victorious.wikia.com/wiki/File:Ariana-grande-questions.jpg&docid=jHaXIAs5C0gaJM&w=300&h=300&ei=mZQpTrjoL8aCOof3rMIK&zoom=1&iact=hc&vpx=1094&vpy=165&dur=149&hovh=225&hovw=225&tx=182&ty=147&page=1&tbnh=106&tbnw=110&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:20,s:0&biw=1366&bih=511(ik weet niet hoe ik het in een linkding moet zetten :x) Maar dan Hazelnootbruin haar en groene ogen :)
    Houd van: Chaz,Zingen,Piano,Haar hond en Voetbal
    Houd niet van: Spinnen en verdere insecten :)
    Karakter: Eigenwijs, Vat dingen soms beetje verkeerd op, altijd vrolijk en druk, vind alles leuk (A)

    Ik hoop echt dat het iets is, want ik was nooit goed genoeg om in een verhaal te komen maar ik hoop het echt! :$

    1 decennium geleden
  • Priory

    oooeh! ikkke!

    naam: Alice Peacher.
    Uiterlijk:Blond haar, Slank, grijsblauwe ogen.
    Karakter: Is dol op het maken van muziek. Houd van rust. Is een stil maar togh bijzonder meisje. Iedereen kent haar. Ze is Half frans. En sluit elk gesprek af met "au Revoir!"

    xxx btw dit is het vriendinnetje van chaz!<33

    vriendinnetje ryan:
    naam: Felicia (achternaam.)
    Uiterlijk: buingelige ogen. tikkeltje emo. Bruin haar met blonde plukjes slank. ongv. 1.61 lang.
    Karakter: Gek.. Altijd vrolijk. Als ze eenmaal boos is Is eht ook goed mis. heeft een zwak voor jonge dieren.

    xxx<33

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    wow ik zie veel animo! haha
    Dan gaat het mij dus niet lukken, ach ik probeer het
    Naam: Dianne McKenny
    foto: klik
    rest mag je zelf verzinnen ! Maak er maar wat leuks van
    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen