Foto bij 3.2 - Adeline

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (25)

  • Dunzak

    oehoeh ik wil ryan zn vriendin zijn.. Ik was als eerst ! hehe


    xox

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Ikkeeh wil ook!!
    Naam: Linde (verzin maar een achternaam)
    Uiterlijk: Blond, blauwe ogen, foto staat in mijn foto boek (:
    Karakter: ik snap lang niet altijd alles dus dan zeg ik: 'Huh? Ik ben blond sorry'.. Ik ben super raar/gek.. Ik ben heel eigenwijs en altijd nieuwsgierig als iemand iets zegt en ik mag het niet weten kan ik daar ABSOLUUT niet tegen. Ik knak m'n vingers, rug, nek eigenlijk alles. Vroeger was ik heel stil en verlegen. Ik lach heel veel..
    Heb je genoeg?? Mag ik Chaz' vriendin zijn? Of Ryan. Boeit me niet eigenlijk :)

    1 decennium geleden
  • Hopjesvla

    Sure :3

    Naam: Paige Green
    Uiterlijk: lang licht blond haar en blauwe ogen. En 1 tattoo op haar schouder.
    Karakter: Is heel erg eigenwijs en houd van skaten, muziek, dansen.
    Het liefst is ze buiten in de open lucht aan het skaten en muziek aan het luisteren

    1 decennium geleden
  • kkidrauhl

    I want(yeah)

    Naam:Dilara "bedenk maar n achternaam"
    Vriendinnetje van ??: CHAZ(H)
    Uiterlijk: Bruinlang haar bruine ogen
    Karakter: wil modeontwerpster worden, heeft leuke/droge humor, dansen, feesten, leuke dingen doen!!

    1 decennium geleden
  • lauriefredo

    Je verhaal is echt super en leuk dat je een van je lezers in je verhaal wilt. Dus ik schrijf me ook maar in.
    Naam: Laurie Vermeulen
    Uiterlijk: Licht blond haar en groene ogen.
    Extra: Ik houd heel erg van dieren en ik ben maar eerlijk ik houd niet van tuinieren.

    Ik hoop dat je een leuk iemand vind die goed past in je verhaal.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen