Foto bij 090.

You are the only one who can make it all change.


Bill heeft zo'n mooi lichaam hè.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (36)

  • Woojihoney

    mygod..

    verderr.<3

    1 decennium geleden
  • Frodo

    RESPECT voor jou !
    Snel verder? <3

    1 decennium geleden
  • Charmed3

    Je moet dit echt uitgeven als je er klaar mee bent. ik denk echt wel dat het zal verkopen en het is ook nog eens heel erg leerzaam!

    1 decennium geleden
  • Pinguino

    Ja, Bill heeft zeker een prachtig lichaam :3

    Maar god, arme meid, gooi het er niet uit, daar krijg je zo'n spijt van D:

    1 decennium geleden
  • JustForFun

    omg!! ik ben net begonnen met het lezen van je story en ik ben totaal verslaafd nu!!
    ik herken alles:$ vorig jaar zei mijn vriendje tegen mij dat ik misschien wel wat zou kunnen afvallen en kwerd al een tijdje gepest.. toen ben ik gestopt met eten en alles wt ik at kotste ik uit.. ik moest praten met een psygoloog en uiteindelijk toen ik nog 49 kilo woog vond ik mezelf nog steeds te dik.. ik ben in het ziekenhuis beland en nu ben ik alweer behoorlijk wat aangekomen en ik ben best wel trots dat ik er boven op ben gekomen.. j schrijft egt fantastisch vind ik! zo realistisch.. het is goed dat mensen leren hoe iemand met pro-ana/ anorexia zich voelt en hoe het gaat bij iemand in het hoofd! echt ik heb respect voor je! (flower)

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen