8.1
Ariane Granger
Ik kijk mijn vader voorzichtig aan. Hij haalt nerveus een hand door zijn haar. 'Ik kan het uitleggen.' zeg ik smekend. Hij lacht en laat dan een diepe zucht horen, 'Laat maar, ik hoor het later wel.' Hij kijkt Pattie aan en pakt haar hand. 'Wij wilden jullie ook wat vertellen.' zegt Pattie en er verschijnt een glimlach op hun beide gezichten. Verbaasd kijken we elkaar aan en lopen achter ze aan de woonkamer binnen. Justin wil in de bank zakken maar papa wijst naar de tafel. Ga daar maar zitten. Justin en ik ploffen naast elkaar neer op een stoel en grijpen onze handen vast. Zijn handen zijn warm en hij knijpt geruststellend. Ik glimlach spontaan naar hem en kijk vragend naar pap en Pattie. 'Dus?' zeg ik. 'Wat wilden jullie vertellen?' vraagt Justin nieuwsgierig. Pattie lijkt even diep adem te halen. 'We gaan..' Ze kijkt papa blij aan. 'We gaan trouwen.' Zegt mijn vader dan. Een glimlach verscheen op Justins gezicht en hij kneep weer in mijn hand. Ik glimlachte terug en keek naar mijn vader die Pattie een kus gaf. 'Ieuw.' mompelde Justin. Toen kwam ik ineens bij zinnen. Als onze ouders gingen trouwen. Hoe konden Justin en ik dan ooit bij elkaar zijn? 'Mijn vader zag mijn blik en keek me vragend aan. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte naar hem en stond op om ze allebei te knuffelen. Justin stond ook op en knuffelde eerst zijn moeder voordat hij mij knuffelde. 'Wicked, dan wordt jij mijn zusje.' En hij drukte een kus op mijn mond. Daarna keek hij geschrokken op. 'Shit! Je wordt mijn zusje!' Hij liet me los alsof hij zijn handen gebrand heeft en kijkt me aan.
Ja jongens, bubbless gaat er officieel mee stoppen. Maar ik wil eigelijk helemaal niet stoppen omdat ik het een geweldig verhaal vind om te schrijven (: Dus gaat het ook niet stoppen, ik ga gewoon verder, No worries!<3
Ik kan nog steeds niet geloven dat ik over 100 abo's heb<3 Ik hou van jullie!
Reageer (8)
das shit!!!
1 decennium geledensnel verder!!!!!
oe shit^^ snel verder <333
1 decennium geledenawhh, fuck.
1 decennium geledenaawh, dat is lullig.
1 decennium geledensnel verder.
Omg! Omg! Omg!!!!!
1 decennium geledenZo zielig, dat is incest!!:|
Verder(flower)