Foto bij 065.

I don't deserve to walk this street,
I don't deserve to look and speak,
I don't deserve to feel the heat,
I don't even deserve to breathe.


Nog even 1 keertje mijn nieuwe story aanprijzen :')
Would you join me in death?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • heyxcutie

    omg omg omg! snel verder pleasee? _O_

    1 decennium geleden
  • Assje

    Ik wil vegitariër worden, maar dan ook écht wel voor de diertjes te helpen..
    Mijn zus wil ook, maar we mogen niet van ons vader :(
    Hij zegt dat we veel vlees nodig hebben, wat ik persoonlijk bullshit vind.
    Ik bedoel; als je genoeg eiwitten eet uit bonen afkomstig en je eet genoeg groenten en fruit en je drinkt melk, enz dan heb je toch ook al de voedingsstoffen binnen die je binnen móet hebben?! En er is genoeg variatie, wat je niet altijd hebt door vlees te eten..
    Anywayzzz..zoals altijd is het weer eens prachtig geschreven :) <3
    (H) (K)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • 201013

    wauw. <3
    Leuk wakker worden dit; met een hoofdstukje! (:
    Supermooi geschreven, net zoals de rest van je verhaal. (:

    1 decennium geleden
  • badgucci

    snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • Artemiss

    Dankjewel, op een bepaalde manier helpt jou story me echt. Het kan me geen ruk schelen als ik nou ga janken of dat mensen denken dat ik zielig ben. Ik ben en word nog altijd gecontroleerd, de sites die ik bezoek, de msn gesprekken. Haat tegen mijn familie. Daarom ben ik nog erger geworden. Het spijt me maar je verhaal helpt me ook in andere opzichten. Het raakt me diep, ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn die je raakt met je verhaal, dankjewel (L) zo, nou weet je wat ik ervan vind, een geweldig verhaal...

    Ik ben van mijn Ana * cries*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen