Foto bij 049.

''And I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand.
When everythings' meant to be broken, I just want you to know who I am.''


Before zei op 9 juni 2011 - 18:48:
Van wiee?
Absoluut niet (:
Snel verder.

Jajajajaa, jij! :'D

FootballGirl zei op 9 juni 2011 - 20:08:
K heb een x gekeken op die site van pro ana. (Niet dat ik zelf wil afvallen want ik vind mezelf te dun)
Maar als je keek naar de meisjes die daar stonden keidun ik schrok ervan. Als mijn ouders nog vragen dat ik meer moet eten. Dan ga ik dat zeker doen hoor!
Jammer dat die meisjes een slecht spiegelbeeld van zichzelf zien. Jammer dat er geen spiegel is waar je naar je innerlijk kan kijken. Niet anar je uiterlijk.
Dun,Dik,Lang,Kort,Smal,Breed,Blank,Bruin.
Who cares?

Amen :]

Omdat er vandaag 10 abo's bij zijn, een extra deeltje (:
Stiekem wil ik de 100 halen, hehe.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • Scharry

    Verder!
    (K)

    1 decennium geleden
  • NarutoPerv

    Abo =D
    + kudo

    Ik vond hem gisteren en heb toen heelde tijd gelezen en ging nu verder. Please ga snel verder, hij is goed! Ik vind dat je het echt heel erg goed verwoord en de situaties duidelijk maakt :3 Hij is echt leuk om te lezen. Ik herken mezelf er soms best wel in.
    Ik hoop dat ze wel weer water gaat drinken O_O

    Ik zou gestoord worden als iedereen zich er zo mee zou bemoeien. Mijn moeder vond de dingen die ik slikte en zo en heeft me een keer wat zien utispuugen> Ze was helemaal bezorgd om me en zo. Echt heel vervelend. Ik had liever dat iedereen me gewoon met rust zou laten. Ik zou echt chagrijnig worden als iedereen zich zo met me zou bemoeienO_O

    Snel verder, ik ben verslaafd aan het lezen =D

    1 decennium geleden
  • Dessert

    Aboo! :Y)
    Ik heb gisteravond de hele avond zitten lezen en vanmorgen ook nog, ik zat zó in het verhaal dat ik er een beetje van schrok dat er na hoofdstuk 49 stond [Melding, dit is het laatste hoofdstuk van deze story] want ik verwachtte natuurlijk nog een hoofdstuk (haha). Ik weet hoe ontzettend fijn het is om reacties te krijgen op je story, het geeft je een soort boost om verder te willen schrijven, voor jezelf, maar ook voor alle abo's. Ik vind dit verhaal echt heel erg goed en ben super jaloers op jouw schrijfstijl. Het onderwerp pakt me ook behoorlijk aangezien ik een tijdje geleden ook in de klooi zat met mijn gewicht. Het doet me terugdenken aan die tijd en het maakt me blij dat ik zo goed als wel van mijn problemen af ben. Dit verhaal verdient echt veel meer abo's. Eigenlijk zou iedereen verplicht moeten zijn dit te lezen. Helaas kan je maar één kudo per dag geven anders had ik er nu al 10000000000000000000 gegeven. Ik hoop dat je heel snel verder gaat want je schrijft geweldig.
    (Wow, dit klinkt niet echt als een reactie. :$) Ach joh, gewoon snel verder because i love it.
    (Btw, ik neem nooit abo's op verhalen, alleen op deze. (nerd))
    xxx

    1 decennium geleden
  • Prim

    verder

    1 decennium geleden
  • Genre

    Snell verderr!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen