Foto bij 86°

Okay, morgen rond 2 uur uit, dus hopelijk wat meer dan dit weekend typen voor jullie ;) Luv You All! Enjoy!! & Kudo??

XxX

Vragend keek ik hem aan. ‘Rustig?’ vroeg ik. Al het aan mij lag was het niet bepaald rustig. Hij knikte. ‘Ze hebben me niet gezocht, wat makkelijk is met Demetri’ zei hij. Nu snapte ik het. ‘Wat als ze me komen halen? Dan moet ik jullie alleen laten’ zei hij, met nadruk op jullie, mij en ons kind. ‘Als ze jou willen, willen ze mij ook, ik was weggegaan terwijl ik eigenlijk zoals jou moest worden’ mompelde ik. Toen schrok ik. Ik legde mijn hand op mijn buik. ‘Wat als het er is en ze vinden ons, en ze denken net zoals bij Renesmee dat het gevaarlijk is, er is waarschijnlijk geen andere drie kwart vampier op de wereld, straks willen ze het doden’ zei ik bang. Hij schudde zijn hoofd. ‘Dat gebeurd niet, ik bescherm ons, de Cullens waarschijnlijk ook. Als dat niet helpt zullen we moeten blijven vluchten’ dat laatste zei hij zacht. Ik knikte. ‘Ben je er klaar voor vanmiddag?’ vroeg hij. Ik knikte. Ik was erg benieuwd hoe het zal gaan. ‘Je word eerst verdoofd’ zei Edward die de kamer in kwam lopen. ‘Dan zal Carlisle via een snee het kind eruit halen’ legde hij uit. Ik knikte. Ik zou dus gewoon wakker zijn, alleen niets op die plek voelen. Hij knikte. Ik smolt nou al vanbinnen, nog even en ik heb een engeltje in mijn armen. Edward glimlachte. ‘Maak je maar alvast klaar, nog een uurtje’ zei hij. Ik glimlachte, een miezerig uurtje, en ik had een prachtig kindje, correctie wij hadden een prachtig kindje.

Reageer (11)

  • xxmarijn

    Als het en jongetje is zou hij giftig kunnenzijn, dus als hij haar dan bijt hebben ze n probleempje XD

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    jippie meer schrijven blij

    ik had het lekker goed:P

    engeltje ik wil weten wie het is een meisje of een jongentje
    en warom zoeken ze hun niet dat wil ik ook weten

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Zo lief! Kudo!!!

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Wat lief! Snel verder (H)(H)

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen