Foto bij Chapter 52

Geen paniek als je niet meteen snapt wat ze bedoelen. Het wordt nog wel duidelijk. ^^

En er waren al een paar mensen die heel goede theoriën hadden, maar nog niemand had het helemaal goed. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Tartaros

    Dit klopt niet helemaal.... Scorpie ligt te veel voor de hand... Scorpie kunnen we volgens mij dus van het lijstje halen. Maar.... *leest hoofdstuk 48 over* er staat nergens dat die Fiona Holmes een dreuzeltelg of halfbloed is.... hmm...
    Eventjes mijn wat-als-vragen-deel van mijn hersenen aan zetten:
    Wat als met die volgeling Abby zelf wordt bedoeld?
    Dan zou dat "lijkt te zijn gegaan" verklaren, want dan heeft ze zeker iets van Zwadderich in zich.
    Maar wacht eens....
    Scorpius was oorspronkelijk in Griffoendor ingedeeld en daarna in Zwadderich. Bij een van de twee keren is de Hoed misschien de fout in gegaan, waarschijnlijk de laatste. Tenminste, dat "lijkt" alleen voor Abby, want zij ziet dat hij er niet gelukkig mee is. Maar door zijn achtergrond heb je genoeg redenen om te zeggen dat hij daar wel in hoort. (terwijl er even veel redenen zijn om hem in Griffoendor te plaatsen)
    Oké, we gaan opnieuw de voorspelling vertalen...
    De persoon waarbij een hoed in de fout lijkt te zijn gegaan,
    Dat is Scorpie.
    zal met behulp van de krachtigste magie die de mensheid eigen is
    Dat blijft de liefde, dat moet wel.
    de opkomst van een volgeling van een van de grootste wijlen tovenaars die zijn ziel splitst voorkomen
    Bij dit stukje zet ik mijn vraagtekens. Als we bijvoorbeeld aannemen dat Abby die volgeling is, dan moet ze eerst nog een reden hebben waardoor zij een volgeling van iets wordt. Dat "splitst" zit mij ook dwars. Waarom niet splitste? Dat zou dus kunnen betekenen dat het niet Voldie is, maar een andere krachtige tovenaar is. Maar waarom dan een duister teken in de lucht? In die week dat ze vrij krijgen kan die tovenaar contact leggen met Abby, waardoor ze misschien onbewust een volgeling wordt...

    Dat laatste stukje is nog onduidelijk, dus ik eis een nieuw hoofdstukje. (ook al staat deze er nog maar net)
    Ik zal Abby maar niet vermoorden, maar misschien wordt ik wel zoals Bellatrix van Delta en zie ik haar voor een vos aan....
    ("Avada Kedavra! O, it's just a fox.. xD)
    Snel verder dus! (duivel)

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Ik denk dat het Scorpius is, want aan het begin van het verhaal huilde hij nog. Hij heeft dat meisje vermoord om een gruzilement ofzo te maken?
    verder (heart2)

    1 decennium geleden
  • Linda568

    Scorpius is het heeel misschien wel (huil), maar hij wordt beheerst door iets of iemand. Daarom loopt hij af en toe zo raar door Zweinstein, maar Abby kan die vloek of wat het ook is verbreken, doordat ze van hem houd. Dat is namelijk de machtigste magie die de mensheid jegen is!

    1 decennium geleden
  • Amused

    Ze hebben het fout, de grootste kracht is liefde..
    En ik denk wel dat het Scor is..
    maarja, snel verder!

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    IK HEB EEN IDEE!!!!!
    Scorpius heeft dat dode meisje (niet Milly) vermoord, dus nu kan hij een Horecrox (of hoe je dat ook mag schrijven) (ik ben de nederlandse naam even kwijt(A)) maken, en dan splijt je je ziel(nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen