Chapter 52
Geen paniek als je niet meteen snapt wat ze bedoelen. Het wordt nog wel duidelijk. ^^
En er waren al een paar mensen die heel goede theoriën hadden, maar nog niemand had het helemaal goed. :'D
En er waren al een paar mensen die heel goede theoriën hadden, maar nog niemand had het helemaal goed. :'D
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (20)
Als het nu eens niet Scorpius is, dat is te simpel, misschien Albus Potter?
1 decennium geledenik vind dat ook Voldemort iets voor de hand ligt. Wat nou als het een volgeling van Perkamentus is? Of van Sneep? Want, Sneep 'splitste' zijn ziel eigenlijk wel door aan twee kanten te gaan staan, en perkamentus omdat hij.... ja dat weet ik eigenlijk nog niet.
1 decennium geledenIk ben het volledig met Linda568 eens.
1 decennium geledenDie kracht moet gewoon liefde zijn, dat hebben zowel dreuzels als tovenaars, enkel beseffen ze niet hoe sterk het juist is. En dan moet Abby Scorpius gewoon op de ene of andere manier bevrijden.
Snel verder!!!
Ik ga mee met mijn nicht. Hoewel ik denk dat ik ook nog een beetje aanvulling heb:
1 decennium geledenZal met behulp van de krachtigste magie die de mensheid eigen is
Als dit liefde is, waarom zou dit dan niet op Abby slaan? Zal met behulp van Abby... Want dat is zijn liefde x] Oké, deze theorie ben ik nu zeker weten aan het verpesten, maar het is een mogelijkheid
De tekst "een hoed" zit me ook dwars. Een hoed? Waarom niet DE hoed? Daarom ga ik bij deze niet meteen aan de Sorteerhoed denken, als er ook nog een andere mogelijkheid is.
En misschien is het inderdaad niet Voldemort. Hoewel ik het wel hoop; nogsteeds een grote Voldiefan :'D Maar misschien Draco... Hoewel dat best wel voor de hand ligt. Bellatrix? Nee, zij heeft geen kinderen. Geen enkele Dooddoener had kinderen, op Lucius na. Máár. Ze moet het VOORKOMEN. Misschien is Bella zwanger? Oké, teveel fantasie.
Ik lees net de reactie van YingYang, en ik ga (half) met haar mee. Dat meisje is vermoord om een Gruzielement te maken. Maar als Milly gewoon naar een andere school is, huilde hij niet daarom. Misschien was hij gewoon ongelukkig dat hij een Dooddoener (als ze het nogsteeds zo noemen) werd.
Maar ik ben de laatste tijd zeer waardeloos op het gebied van theorieën, dus jij moet gewoon snel verdergaan :'D
zeg je weet het wel interessant te maken zeg ik viel bijna van me stoel
1 decennium geledendus snel verder wil je voor londen een deeltje dat is 6 juni trouwens please!!!!!
lots of hugs and kisses(H)