Foto bij 5.3

©xjustAgirlx

Ariane Granger
Justin kwam, afgeklopt en wel, achter ons aan gelopen en in plaats van in de overvolle rij aan te sluiten, liep hij rechtstreeks naar de bewakers. Hij praatte even met de grote kale man en gebaarde steeds naar zichzelf en naar hem. De man knikte steeds en deed daarna het touw open. What the fuck, het is hem nog gelukt ook. Stomverbaasd liepen Celine en ik achter de jongens aan naar binnen. Chaz en Ryan leken niet verbaasd en gingen rechtstreeks met Justin naar de bar om drinken te halen. Celine en ik volgden wat verlegen. Natuurlijk, we feesten wel vaak, maar niet in dit soort uitgaansgelegenheden. De vloer was beladen met dansende mensen en ik keek grijnzend naar Celine. Wij hadden geen drank nodig. We stopten met het volgen van de jongens en huppelde vrolijk de dansvloer op en begonnen uitgelaten te dansen. Ik kon goed dansen al zeg ik het zelf. Vroeger had ik op dansles gezeten en ik had een uitstekend gevoel voor ritme. Een jongen tikte me op zijn schouders en ik liet het toe dat hij mijn heupen vasthield en met me danste. Wat kon mij het ook schelen. Maar terwijl ik danste hield ik wel in de gaten dat Celine zich niet alleen voelde, ze kon het niet maken tegenover Ryan om nu met iemand anders te dansen, ook al hadden ze niet officieel iets. Gelukkig duurde het niet lang voordat Ryan ook aan kwam lopen en zijn armen om Celine's middel sloeg. Justin en Chaz dansten ook allebei en een lang zwart harig meisje had zich op Justin gestort. Hij danste wat met haar en ik besloot mijn aandacht op mijn eigen partner te richtten. Toen ik me zo omdraaide dat zijn gezicht veel dichterbij was grijnsde hij vrolijk. 'Hoe heet je?' vroeg hij? 'Ariane!' schreeuwde ik terug. 'Justin!' schreeuwde hij terug. 'Wat?' mijn mond viel open ik staarde hem aan. 'Justin.' herhaalde hij nogmaals. Ik haalde mijn schouders op en danste verder met hem. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en liet me helemaal gaan totdat hij uiteindelijk dwingend zijn lippen op de mijne drukte. Verbijsterd reageerde ik op zijn kus en ik sloot mijn ogen. Maar beelden van Jordan, Justin en Jesse vlogen langs en ik trok me snel terug. Pfoe, ik kende wel veel jongens met J's in hun naam. 'Ik moet gaan!' schreeuwde ik en liet hem los. 'Hé? Wat?' De jongen keek me verbaasd aan, maar ik negeerde hem en liep in de richting van de bar. Ik kon nu echt wel wat drank gebruiken. 'Cola Malibu asjeblieft!' schreeuwde ik tegen de barman. Hij keek me schattend aan maar ik grijnsde naar hem en uiteindelijk gaf hij me toch mijn drankkje. Ik draaide me om en keek in de ogen van Justin. Justin Bieber om precies te zijn. 'En vermaak je je een beetje?' riep hij in mijn oor. Ik glimlachte schuldbewust. 'Hoe heette hij?' 'Justin?' 'Wat?' 'Nee, hij heette Justin.' Hij begon te lachen en meost zich vasthouden aan de bar. 'Jij houd wel van jongens met J's hé?' Ik glimlachte en nam een slok van mijn drankje. 'Kom we gaan dansen? Dan kun je een nieuwe J aan je lijstje toevoegen.' Wat hij daarmee bedoelde wist ik niet, maar op dit moment kon het me niet schelen.
----
Hmm, ik ben niet echt tevreden over dit hoofdstuk :3 hij is een beetje saai vind ik.
Laat even een reactie en kudo achter, het is een kleine moeite en het laat zien dat je waardeert wat we schrijven.. <33

Reageer (14)

  • Adkins

    het is niet saaai!
    snel verder! <333

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    jippie!!!
    Ik ben blij vandaag.
    snel verder bitte!

    1 decennium geleden
  • Uneventful

    weeetje wat helpt?
    nog een hoofdstuk schrijven!
    niet dat deze slecht is...
    geen 1 hoofdstuk is slecht van deze story:D

    loveeee you <3333

    1 decennium geleden
  • Muerte

    Snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    hmm, een jongens-waarvan-de-naam-met-een-J-begint-fetish ? (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen