136.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Aaww, dat is wel kut ja ;c
1 decennium geledenMaar je moet netalsof doen -ja het zal lastig zijn- dat hij nog niet zo'n account hierop Q heeft. Gewoon niks van aantrekken.
Want je schrijft super mooi, en volgens mij vind je het zelf ook leuk om te schrijven, want kijk nou. Je hebt 140 deeltjes. Ik bedoel, dat is echt super knap weet je dat?
En doordat je je verplaatst naar de personen in je verhaal, wordt het vanzelf ook leuker om te lezen, nja. Dat is mijn mening dan ;$
Ga alsjeblieft verder, en negeer die jongen gewoon. <3
volgens my beataat 95% van de leden van quizlet uit meiden
1 decennium geledenof mischien wel meer...
je moet je niks van die jongen aantrekken!
1 decennium geledenje schrijft harstikke goed en hij zou dat niet kunnen!
ga maar door oh want anders heb ik geen leuke stories meer ;(
en hij is zo geweldig<3
Die jongen is gewoon stom! Je moet je daar niks van aantrekken, want je schrijft gewoon geweldig en dan moet je daar niet mee stoppen, omdat hij zo stom doet.
1 decennium geledenNiets van die jongen aantrekken.
1 decennium geledenAls iemand er bij mij achter zou komen wie ik was, terwijl ik helemaal geen fan van Justin Bieber ben en een 16+ story erbij schrijf, zou ik gewoon eerlijk vertellen wat schrijven met me doet. Zo kun je je helemaal in iemand anders verplaatsen.
Als iemand een nare opmerking maakt moet je het gewoon negeren. Als ze zouden lezen hoe goed je kunt schrijven zouden ze zó stil zijn.
Ik vind je story heel goed, en ik hoop dat dit je n beetje opkrikt(: