136.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
ik heb een nieuw acc, ervoor aangemaakt, omdat vriendinnen wisten wie ik was,
1 decennium geledendusse, niks doms.
is het omdat je schrijft of omdat je over Justin schrijft?
1 decennium geledennouja wat maakt het uit
en is dat niet die ene MenM die Justin Bieber = Gay schreef?
trek het je niet te veel aan
en het is waar: Je moet je je niet schamen of misschien moet je een andere account aanmaken ofzo ...
onze menM is wel echt een loser he hahaha
1 decennium geledenmaaar ik hou van je <3
Tuurlijk wil jij je eigen plek! Mijn ouders willen ook constant weten wat ik nou aan het schrijven en lezen ben maar ik vertel het ze nooit omdat dit mijn plek is. En het maakt toch niet uit dat je over Justin Bieber schrijft?! Ik schrijf ook over hem en ik ben niet eens een super grote fan, ik vind het gewoon leuk om te schrijven wat hij allemaal zou kunnen doen en wat er zou kunnen gebeuren. En toevallig heb ik Justin Bieber als inspiratie en personage daarvoor. Die jongen moet zich niet als zo'n enorme baby gedragen.
1 decennium geledenOaah, ik snap het wel. Soms wil je gewoon een plekje voor jezelf en als iemand daar tussen komt is het erg klote. Ik snap ook niet dat ze het zo raar vinden dat je een verhaal over Justin Bieber schrijft, laat hen maar eens zien hoeveel JB verhalen er op quizlet zijn. Dan denken ze wel anders. En zo niet, dan kunnen ze erin stikken. Bijt van je af meid, het komt vast wel goed.
1 decennium geledenxx