Foto bij Dankwoord & Belangrijke mededeling

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • Kreynta

    oké
    ik wil even iets zeggen^^
    dit is de allergeweldigstebestehipstegeniaalsteawesomestecoowlsteamazingsteweetikveelwatallemaalste story die er bestaat!
    een vriendin van me heeft hem me ooit aangeraden toen hij nog liep, maar toen had ik geen zin om al die hoofdstukken in te halen -.-
    nu had ik eens tijd, en dacht ik: hé! laat ik the potters eens gaan lezen!
    en omg, het is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi en geniaal en geweldig en gaaf en alle leuke dingen die je maar kan verzinnen
    ik ben serieus sinds zeven uur vanochtend (kon niet slapen :$) bezig geweest met lezen en ik heb hem nu al uit! (tis nu half vier^^) ik vind het echt jammer dat ik hem niet eerder gelezen heb :(
    ik weet niet hoevaak ik het nog moet zeggen, maar deze story is DE BESTE EVER!!!
    en ik vind het jammer dat het nu al afgelopen is (huil) hij had nog veeeeeeeeeeel langer moeten worden :Y)
    je schrijft echt geweldig en ik ga meteen heeeel veel van je andere verhalen volgen :P (ik lees teachters, slytherins&other criminals al)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • Lexicologie

    wow, jij schrijft echt geweldig! ik ga je andere verhalen ook lezen!
    ik heb een paar lessen waarzeggerij gevolgd bij Zwamdrift en ik kan in jou toekomst een succesvolle loopbaan als schrijfster zien! xD (Y)
    wel spijtig dat het gedaan is :(

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    Beste Square,
    Ik begon met je verhaal te lezen toen het al af was, vandaar dat je misschien ook bijna geen reacties van me hebt zien staan. Maar je verhaal is prachtig geschreven, het is mooi, grappig, leuk, spannend etc. Het lijkt in alles op echt HP verhalen, en daar houd ik heel veel van. Ik denk dat ik er laat mee ben maar je moet een vervolg maken!!! Dit verhaal behoort echt in de top 5, het is geweldig. Ik vind het jammer dat ik het pas zo laat heb ontdekt, anders had ik je kunnen steunen in het schrijven. Ik lees nu ook je andere verhalen, en daar probeer ik ook meer reacties op achter te laten, je schrijft echt gewldig. Ik heb er echt geen woorden voor (zoals je hierboven leest.... woorden) Ik ga je voor altijd stalken en je verhalen volgen!!!!_O_(yeah)(hoera)

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    ik heb ook 'iedereen' gestemd,, It's just so hard to choose.. Dat kun je oons niet aandoen..


    (a)
    Ik hou nog steeds van je story! <3

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    het was mijn lievelingsstory nr. 1 en je schrijft supergoed!(H)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx anna (alweer)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen