Foto bij Dankwoord & Belangrijke mededeling

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • GoCrazy

    Ik heb dit verhaal de laatste week uitgelezen, wel 6jaar te laat maar oké. (Een week want ik moest natuurlijk naar school, mijn ma vond dit geen geldige reden om thuis te blijven :'D ) Ik wil eerst en vooral zeggen dat het verhaal gewoon echt klopt. Zoals hierboven staat lijkt het wel door J K Rowling zelf geschreven te zijn :D Verder wil ik ook even zeggen dat het fantastisch is hoe alles klopt en in elkaar valt. Toen ze het boek in de Verboden Afdeling zochten, duurde het even, maar niet zo lang dat we ons begonnen te vervelen. (Deze tijd was perfect, want als ze het antwoord van de eerste keer al vonden, was er minder aan :) )Alles in elkaar, net zoals schurfie een teen ontbreekt en dat die Peter Pippeling is en die ontbreekt een vinger enzo, je kent het wel ;) Zó goed past het gewoon in elkaar. Je kan de personages ook zeer mooi voorstellen, ik heb echt even het idee dat ik wat vrienden verloren ben nu ik ze niet meer ga zien... :( Het boek voelde gewoon echt, zoals een echt boek echt voelt. Voor mij is dit een van de allerbeste story's die ik ooit heb gelezen, en dat meen ik echt. Het is echt prachtig, voor mij voelt het zelfs niet als een verhaal, maar eerder als een écht boek, snap je? Het is gewoon geweldig. Je wordt meegesleurd in het verhaal en zelfs mocht je het willen (maar ik wou het niet :D ) zou je gewoon niet kunnen stoppen. Voor mij is dit precies wat een goed boek nodig heeft. Niet te langdradig, maar ook niet te kort natuurlijk. Goede, duidelijke, toffe hoofdpersonages. Én soms eens een cliffhanger (die ik wel kon verder lezen :p ). Maar het allerbelangrijkste aan een boek is de schrijfster. Die krijgt van mij 10000000000000000000%!!!! Je schrijft echt geweldig! En ik hou van je schrijfstijl! Maar nu moet gaan, sorry!
    Tot later
    Xxx
    PS als je verhaal na 6jaar nog wordt gelezen door mensen, moet het toch wel echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed verhaal zijn hé ;)

    7 jaar geleden
  • IceOnFire

    Wow.
    Ik lees dit verhaal nu pas, 4 jaar te laat, maar nog steeds.
    Wow.
    Dat is alles wat ik erover kan zeggen. Ik heb dit verhaal in een dag uitgelezen, en ik heb gelachen en gehuild, en meegedacht met de personages en elke keer weer; wow.
    Ik denk serieus dat dit verhaal naar the queen herself, JK Rowling, gestuurd moet worden. Dit is het perfecte vervolg, het beste wat ik ooit heb gelezen, en ik heb er heel wat gelezen.
    Dankjewel. Dankjewel voor deze nieuwe wereld met perfecte personages en cliffhangers, de perfecte relaties en het allerbeste vervolg. Thankyou.

    8 jaar geleden
  • Nightfallx

    Vertel me alsjeblieft dat je een vervolg maakt!
    En dan met een nieuwe vijand die de toverwereld weer in gevaar brengt ;)
    Ik kan geeen afscheid nemen van dit verhaal

    1 decennium geleden
  • 1D1Dlove1D1D

    echt zo'n goed verhaal vervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolgvervolg please

    1 decennium geleden
  • Aire

    215 hoofdstukken....-_- gosh, dat is veel :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen