Foto bij hoofdstuk negen.

Sorry voor het lange wachten, maar hier komt een klein deeltje. (:
kudo's zijn welkom.

'Wij zijn naar het ziekenhuis!' roept Liv tegen haar moeder die nog steeds aan het poetsen is. Ik pak mijn jas van de kapstok en maak de deur open. Meteen komt er een koude wind in mijn nek en ik doe daarom snel mijn das om. Net als we op de fiets willen stappen gaat de deur open. Liv's moeder staat in de deuropening met de telefoon in haar hand. Ik kijk op en spring meteen van mijn fiets af. 'Het ziekenhuis?' vraag ik terwijl ik de telefoon al ongeveer uit Stephanie's handen heb getrokken. Ze knikt en meteen zeg ik mijn naam terwijl Liv naast me komt staan. Ik luister aandachtig naar wat de dokter me verteld. Dat mijn moeder een nieuwe hartaanval heeft gehad en of ik daarom even langs wil komen. Ik schrik van wat de dokter zegt en voel de tranen alweer achter mijn ogen prikken. Ze moet het overleven, dat moet gewoon. 'Gaat het met je?' hoor ik de dokter vragen. Ik knik, ook al weet ik dat hij dat niet kan zien. 'hallo, Summer?' ik hoor dat hij een verschrikte stem heeft en merk dat ik snel even iets moet gaan zeggen. 'ja, ik ben er nog.' zeg ik uiteindelijk met een verstikte stem. 'Mooi. Was je al van plan om langs te komen?' 'Ja, we zaten net op de fiets.' zeg ik terwijl ik de tranen uit mijn ogen veeg. Liv slaat haar arm om mijn schouder en kijkt me vol medelijden aan. 'Oke, dan zie ik je zo.' Ik hang op en geef de telefoon aan Stephanie. 'Zullen we dan maar gaan?'

Reageer (7)

  • Pam

    Wat zielig


    Leuk verhaal trouwens:(

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    WOW
    dit is egt een super mooi verhaal
    je schrijft egt heel erg mooi
    ik ga helemaal meeleven
    je hebt er weer een abo (en een kuddo) bij!
    heeeel snel verder please!!!
    xx

    1 decennium geleden
  • loveer

    Verder please??? _O_ Ik heb abo!!

    1 decennium geleden
  • takiwatanga

    Vet mooi geschreven! Snel verder :D (Ik heb abo genomen (A))

    1 decennium geleden
  • Cabbelera

    Ewa!
    je vroeg me of ik je story wilde lezen en natuurlijk doe ik dat als mensen dat van me vragen.
    maaaar...
    alleen de stories die ik echt goed vind krijgen een reactie =D
    dusss ja ik vind je verhaal echt heeeeel goed/mooi/verdrietig/aangrijpend/wouwend
    i know dat laatste is geen woord maar het klinkt zo leuk
    je schrijft echt heel mooi en dus moet je snel verder gaan voor je nieuwe abotje(A)
    xxx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen