Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (73)

  • MacGyver

    Waarom moeten er vredesnaam die twee woorden in staan? Je hebt er zelf om gevraagd, dus hier komt een lange reactie. Bereid je maar alvast voor. Kijk, ik vind een aardappel om te eten niet zo erg maar als je er meerdere moet eten en vooral als ze dan zo vies smaken. Of als ze al helemaal koud zijn. Patat en gebakken aardappelschijfjes vind ik dan wel weer lekker, maar aardappelpuree eet ik echt niet. Ik heb het één keer geproefd, echt dat is gewoon niet lekker, dat mensen dat eten!

    Mijn kat komt wel eens thuis met een grassprietje of een klimopblaadje, nu zal je, je waarschijnlijk af vragen waarom ie dat doet. Nou hij ziet dat grassprietje of klimopblaadje als prooi vooral als ze door de wind bewegen en jawel al zijn prooien brengt hij mee naar huis. Mijn moeder heeft ook wel eens een onthoofde muis gevonden in de woonkamer, ze dacht dat het een blaadje was.

    Nou, de woorden aardappel & grassprietje zitten erin dus ik heb de opdracht gedaan dus wil je alsjeblieft na het weekend weer schrijven?
    :)

    1 decennium geleden
  • twifan

    aardappel en grasspriet??? leuke woorden maar ookee.. nu staan ze er in iedergeval in XD JE verhaal is echt geweldig(H) ik hoop dat Seth snel veranderd.. ik wacht elke dag in smacht in op een nieuw hoodstukje.. jij maakt mijn dag met je verhaal XD nee echt waar hoor..
    x

    1 decennium geleden
  • Jugador

    wahhtt?! ingeprent met embrey! NOO, ze moet met Seth krijgen (nerd)

    snel verdeeer meidd(flower)

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    omg heades reactie is geniaal 0.o

    okaay dat moest ik kwijt,

    want ik verveel me, en wil niet omkleden want dan moet ik uitramen en dat staat zo ongeveer aan mijn haat-aan lijstje, niet helemaal boven aan want daar staan aardappels & grassprietjes :Y)

    1 decennium geleden
  • Quirinius

    omg,

    okayy aardappel,

    ik ben daar alergisch voor, ga ik van kotsen, en het grappig is, ik mag dus ook geen gluten dus zo ongeveer het enig wat ik kan eten is chocolade, en het allergrappigste is, dat ik daar ook allergisch voor ben!

    omg,

    wat vind ik mijn leven fijn :Y)

    anywayyyy

    arme bella, ik heb medelijden met haar!

    zou je grasprietjes kunnen eten? en zou het lekker smaken? omg,

    volgens mij word ik een koe!

    AH!! straks ga ik nog herkauwen, o nein.. -ich will noch nicht gehe ich will noch eine bitzen tanzen! -

    wat een kut lied is dat zeg! hij blijft maar in mijn kop hangen! grrr..!!!

    maar okaayy, ik wou wat zeggen, maar ik heb geen idee meer wat ik wou zeggen, o jaahh,

    dat kan je ons niet aandoen een week wachten!!!

    en je hebt 10 pagina's

    &&

    Doe de groeten aan je vriendin die in rotterdam woont, :Y)

    ooo,, je moet wel naar beursplein gaan, geweldig && nog beter, ga naaar het alexandrium, dan ga je zo ongeveer naar mijn school :Y)

    ghehe,

    anyway

    ik ben egt raar,

    weet je, ik typ heel hard, heel vaag, maar als de webcam bij mij aanstaat dan zegt iedereeen alitjd, waarom typ je zo hard? en ik vind het wel mee vallen hoor,

    maar goed,

    ik typ blijkbaar hard,

    en wow, deze reactie is boeiend... ??

    whgatever,

    ik ga stoppen,

    en me omkleden want het is al bijna half 2 Q.Q

    dusss,

    mag ik nu eigenlijkw el snel verder zeggen? of mag dat niet?

    aachhjaah heb het nou tog al gedaan dus ga het nu ook zeggen,

    ghehe (A)

    snel weer verder <99999

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen