Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (73)

  • Troian

    OMG haha genius, die vader van AleyahxD Ik lach egt dubbel. Egt iedereen denkt dat ze de inprente van Embry is (Moet ze na deze hoofdstuk niet denken van WTF?), maar ik vind ze niet bij elkaar passen(A) Seth past beter bij haar.. Ook al is hij een ongelofelijke jerk om haar niet uit te nodigen(A)


    BTW wil de opper aardappel verder gaan voor deze grassprietjes hier??

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    Mhh, een reactie met een aardappel en grasspriet erin?

    OMG, die aardappel is echt dom >.< Dat ze zomaar gaat zeggen of embry is ingeprent. Meteen conclussies trekken!

    Seth is gemeen, hij ziet gewoon groen van jaloezie op Embry. net een grassprietje, die is ook groen ;p Allen Seth is mooi gespierd en niet zo dun als een grassprietje (A)

    Je schrijft super <33
    Xx

    1 decennium geleden
  • Masked

    Ma dan vind ik zielig !
    Want dan is Embry ingeprent en Aleyah op Seth
    Das is zielig !
    Maja
    Oke Er was eens een graspriet en een aardappel en die waren heel verlieft op elkaar. Tot dat er een koe kwam en toen at die koe de graspriet op en toen huilde de aardappel zetmeel tranen en toen kwam er een meisje en dat heten Shaar en die had trek in Patat. DUs ze sneed hem doormidden en in reepjes nadat ze hem eerst ontvelt had en toen ze klaar was gooide ze hem in de frituurpan. En wat bleek nou het meisje had die koe die het grasprietje had opgegeten opgegeten. Dus toen waren ze weer samen !
    Happy End!

    1 decennium geleden
  • LoveandLaugh

    204 abo's + 29 kudo's + 12 pagina's reactie = SNELVERDER! (A)

    omg ik word gewoon verslaafd aan jou story :$.
    alles in 1 dag gelezen, dus je moet nog meer schijven! (A)
    haha, eigenlijk moet iedereen nog 2 profielen aanmaken en via die 2 ook een abo en kudo geven (lol)

    Oh en Riyanna en Seth moeten nu eigenlijk samen praten over hun problemen met Jacob en Aleyah en dan moet Riyanna tegen Aleyah zeggen dat Seth haar leuk vind en dan moet Seth tegen Jacob zeggen dat Riyanna hem leuk vind en dan moet Aleyah een keuze maken en dan maakt ze het uit met Embry en kiest ze voor Seth of Seth moet het gewoon tegen haar zeggen als ie haar helpt met haar huiswerk (flower)

    hahaha, ik voel me nu echt een stalker! xD
    maarja i love your story! _O_

    ps. Aardappel voor Grasspriet wilt u snel verder gaan met deze geweldige story? (flower)

    Veel plezier bij je vriendin nog! (K)

    1 decennium geleden
  • ObsessedOne

    Wil deze graspriet verder gaan voor aardappel? :X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen