Lijf tegen lijf, zo stonden we kussend onder de hete waterstralen.
Het besef van tijd was ik verloren. Ik voelde Bill’s kortere haar tegen mijn voorhoofd aanplakken, ik voelde zijn borstkas, zijn buik die tegen me aanwreef, zijn beenhaar dat mijn been kietelde. Ik voelde elke vezel van hem. Ik voelde zijn kleine vriend tegen mijn onderbuik. Nee, dit ging niet uitdraaien op seks en zo voelde hij het ook aan. Na een tijdje ontdeed hij me van zijn lippen. Hij nam de fles shampoo vast en begon mijn haar in te zepen. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe, zodat het beter ging voor hem. Ik liet de shampoo even inwerken. Bill kwam achter me staan en drukte een kusje in mijn nek. Het duurde niet lang voordat ik zijn hand weer vasthad. Op de een of andere manier kon ik het niet laten. Ik wilde zijn hand altijd rondom de mijne hebben. Ik hield van die stilte. Geen van ons beiden hoefde ook maar iets te zeggen. Alleen het neerplenzen van de druppels was te horen. Ik ging weer vlak onder de stralen staan om zo de shampoo uit mijn haar te krijgen. Ook al was het mannenshampoo, ik kon niet ontkennen dat het goed rook. Terwijl Bill zich aan het inzepen was met de douchegel ontsnapte er een traan uit mijn ooghoek. Slechts een enkele traan, zo goed als onherkenbaar tussen alle andere waterdruppeltjes. Ik stak de schuld op de prikkende shampoo en ik geloofde mijn eigen leugen nog ook.

Reageer (9)

  • Stripe

    Als je je eigen leugens gelooft, is dat meestal niet goed. 8D
    Maar wat óntzettend lief vind ik hen beide toch! D:
    My heart melts by reading this. So pure! So beautiful! <3
    Mm, weet je waar ik van baal?
    Dat ik niet langer degene ben met een lange reactie.. |:
    Lol, iedereen doet me na! [/ego]
    Anyhow; Ga je snel weer verder? :'3
    Want ik ben zo onwijs benieuwd naar wat ze nog meer te wachten staat!
    Ik hou van dit verhaal, echt waar. <3

    1 decennium geleden
  • WildIsTheWind

    Die man is eng! o,O
    En ik mag 'm niet xd
    Maar mooi geschreven^^
    En je bent niet de enigste!
    Moet nog een fucking taak van aardrijkskunde maken -.-'
    Maar idd nog 2 weken...

    Heel snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Givenchy

    Weet je wat ik me net bedacht? Dat je nog nooit in de Top Stories hebt gestaan - as far as I know - en dat daar eigenlijk verandering in moet komen. Want jouw verhaal is zo anders dan de stories die usually in de top vijf staan - op een positieve manier, of course.
    Dit deeltje was as usual weer prachtig. (: Bill is zo poepig. En dat wekt jouw verhaal weer bij me op, het was namelijk nogal weggeëbd. Dus dat doe je goed, haha.
    En ik begin zijn jasje steeds leuker te vinden - vooral met dat doorschijnend shirt - en zijn zonnebril en coupe ook - maar die vond ik van het begin af aan al leuk.
    I loveee jackets. (nerd) Did I ever tell you that? Otherwise, I should tell you about my collection/obsession. 8D

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Die man heeft zijn arm om Bill`s middel heen. en Bill wil niet, maar voor de foto doet hij het en lacht lief zodat wij fans weer een lieve foto van Billa hebben waar we die man vanaf kunnen knippen en dan als de foto is gemaakt gaat die arm van de man gelijk weg want billa houdt van mij. :3
    dat was het verhaal achter de foto :3 met een punt op het einde
    Ik word gewoon altijd zo vrolijk als er een nieuw deel bij jouw verhaal is!
    *neemt hap van appeltaart*
    en
    en
    en
    Chaya en Bill zijn echt lief samen :3
    Echt onwijs schattig <3
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Aaaahww zo schattig <3
    Maar waarom moet ze huilen ;o?

    snel verderr <3
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen