Ik zag een twinkeling in zijn ogen. “Nee, ik ga het je niet vertellen.” Ik kneep mijn ogen tot speeltjes. “Ook goed, waarschijnlijk wil ik het toch niet weten, nietwaar?” Bill’s ogen maakten een rondje in hun kassen. “Wil je gewoon ook maar heel even ophouden met opmerkingen te geven?” “Ja, maar -” Ik kreeg de kans niet om verder te protesteren. Zijn warme lippen drukten zich op de mijne. Met het puntje van mijn tong verkende ik ieder plekje van zijn mond alsof het de eerste keer was. Zijn piercing gleed langs mijn tong, waardoor ik een kronkeling maakte. Bill’s greep op mijn polsen verslapte, waardoor ik mijn kans greep. Voordat hij het goed en wel doorhad lag ik bovenop hem. “Ik had me vannacht wel wat anders voorgesteld, maar ik moet toegeven dat dit wel wat goedmaakt.” Zijn handen verdwenen onder mijn slaapkleedje en bleven op mijn kont rusten. Het bleef even stil. Ik keek Bill recht in de ogen. Ik kon maar steeds niet bevatten dat ik mijn droom echt aan het leven was. Een knorgeluid doorbrak het innige moment. “Honger”, mompelde ik en ik sprong van Bill af. In zijn ogen was enige teleurstelling te zien. Natuurlijk had hij wel gehoopt op wat meer. “Je laat me toch niet verhongeren?” “Natuurlijk niet. Volgens mij zal het eten wel ongeveer klaar zijn.” “Klaar?” vroeg ik. “Ik heb genoeg aan een boterham hoor.” Zijn hand sloot zich om die van mij. Zo liepen we samen de trappen af en leidde hij me naar de keuken.

Reageer (10)

  • SlenderDemon

    Dat is echt kut voor je meid.
    Veel beterschap natuurlijk(flower)

    En nee bill draagt geen 2 broeken want
    Ze zitten aan elkaar vast teminste
    Alleen aan de bovenkant als je goed
    Kijkt. Ik wad ook aan het twijfelenxD

    Wow ik dacht echt nu gaat het gebeurenxD
    Maar nee er kwam een knor geluidjexD

    Maar echt een leuk verhaal

    Dusss...

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    ...

    BITTE SCREIB SCHNELL WEITER!!!! (H)(flower)







    Xx..

    1 decennium geleden
  • Fearful

    Heel veel beterschap <3
    En snel verder ^^

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Pff beterschap <3!
    Ghahah :'D Jammer voor Bill heeft ze honger en krijgt ie niet meer xd

    snel verder <3
    xxx

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Aaahw ze zijn echt lief samen ;3
    voor jou:
    Heel, onwijs heel veel beterschap! <3
    Kan dat eigenlijk wel? Heel, onwijs heel veel? Ach maakt niet uit, je snapt wat ik bedoel :')
    SNel verder <3

    1 decennium geleden
  • withoutasign

    zoals al de andere lezers hier; veel beterschap meisje (:
    & best wel rot voor Bill ;x
    kzal hem maar niet uitlache zeker ? [a]
    snel verder aub (':
    <3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen