Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • inktzwart

    Celese is so INFURIATINGGGG in her ignorance but also I'm laughing my ass off at her lmaoooooo I love the way you're writing her

    3 dagen geleden
    • Samanthablaze

      Ja ze is ook heerlijk om te schrijven, zoveel goede bedoelingen, en ze doet zelfs daadwerkelijk haar best om niet volledig ignorant te zijn, en dan NOG is ze zo :')
      En gelukkig dat ze wel een beetje leuk is! Met een relatief vijandige Jaden en die hufter van een Jacob, wordt het anders wel héél ongezellig op de 11e verdieping xD

      3 dagen geleden
    • inktzwart

      De emotionele rollercoaster tussen de personages is heerlijk, houden zo bwahahahahaha

      3 dagen geleden
  • Duendes

    “Hè, wat is het ook een heftige dag.” Ze gaat op de rand van mijn bed zitten en klopt op het dekbed, wat ik interpreteer als een uitnodiging om naast haar te komen zitten. “Hoe gaat het?”

    Oh ik hou van Celese wat een lieverd (blush)

    (...) maar ach, soms lopen dingen gewoon net even anders.”
    “Dat kun je wel zeggen.” Ik trek mijn knieën op.

    Dit?? Oehh pijnlijk, nice, love it

    “Natuurlijk, het is mijn werk. Je moet toch weten wat er nou echt gedaan wordt in zo’n district. Als je het mij vraagt, is daar op de opleiding véél te weinig aandacht voor.”

    Zegt ze, voordat ze bewijst toch wel echt diep diep diep in haar Capitool bubbel te zitten oeps damn love die vrouw tho wat een schat

    Maar Minka dacht dat het misschien wat… gevoelig zou liggen.”
    Ik zwijg. De vogels zijn een symbool van eindes, van rouw bij ons thuis.

    Zowel een hele passend als hele ongepaste Boete outfit dus oeps???

    4 dagen geleden
    • Samanthablaze

      Ja ehhh Celese doet dr uiterste best en is een schat maar is ook gewoon zó een suffie in dr Capitoolbubbel

      4 dagen geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen