Heel erg bedankt voor alle comments en feedback so far <33

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Laleah

    DAT WERD TIJD! heeee he.. healing, check!
    Vond het een mooi gesprek, verliep heel natuurlijk! Moest lachen om die teen opmerking.

    1 maand geleden
    • Ringwraith

      Ah dat is fijn om te horen^^

      1 maand geleden
  • Elfhame

    A little bit of healing done here, I like thaattt.

    2 maanden geleden
  • Frodo

    Ik vraag me soms af hoe het zit met de POVs in dit verhaal. Want hier lijk je te starten met Aravin POV maar tegen het einde aan, hoor je toch weer de gedachten en gevoelens van Mart. Loopt alles in elkaar door?

    Voor de rest: heel goed hoofdstuk!

    2 maanden geleden
    • Ringwraith

      Uhm nee dit zou allemaal Aravin moeten zijn, haha. Anders staan er perspectieffouten in.

      Als je dit bedoelde:
      Iemand van wie ik hou.
      Iemand als Alyss, iemand met wie hij zijn leven wil delen. Zijn eigen Gouden Hart.

      Dat is een gedachte (of eigenlijk de onuitgesproken deel van de zin) die Aravin invult omdat hij hem wel dusdanig goed kent. Maar misschien dan een beetje te verwarrend, hmm. Zal het even verduidelijken.

      2 maanden geleden
    • Frodo

      Over dat stuk had ik het inderdaad! (:

      2 maanden geleden
  • LynnBlack

    Weer een super goed geschreven hoofdstuk! Juist inderdaad in je laatste zin staat Aravin, dat moet volgens mij Fantoom zijn.
    Spannend!

    2 maanden geleden
  • Grace

    Ben heel benieuwd of Fantoom wist dat dit ging gebeuren...

    Ik heb gisteren en vandaag een heel aantal hoofdstukken na elkaar gelezen, en moet zeggen dat dat echt wel fijn leest en je toch net iets meer meeleeft met alle personages. Wat een goed verhaal!

    2 maanden geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen