Foto bij Hoofdstuk 10

Robbie is net in het oog van de kiwi fan gegooid.

Ineens val ik uit het oog. Ik beland ik een rood zwembad. De kiwi fan zegt :´Is mijn zwembad mooi, natuurlijk. Gemaakt van mijn eigen bloed.` Nu zit ik dus onder het bloed van een kiwi fan. Ik hoor in het bloedbad (ja, echt een bad van bloed) een stem roepen :´Ik wil niet in jouw stinkbloed liggen!` Ik zie allemaal hoofdjes. Allemaal kinderen. Allemaal rood door het bloed van de kiwi fan. De kiwi fan zegt :´Ik heb nu genoeg bloedende deelnemers voor de Kiwi Spelen. Allemaal tussen de 8 en de 14 jaar. Precies 26 deelnemers, de leeftijd hoe oud mijn vader was toen hij vermoord werd. Morgen beginnen de Kiwi Spelen. 26 deelnemers, 13 jongens, 13 meisjes, 3 winnaars. Bebloede winnaars. De deelnemers zullen strijden in de Bloed Kiwi Arena. Als je afgaat, word je een bloederige geest. Er zijn geen 23 bloederige geesten, 10 daarvan worden mijn dienaren. Die zullen gewoon bloederige mensen zijn. De 3 winnaars zijn vrij. Iedere 26 jaar is er een Kiwi Spelen. Het is al 11 uur. Over 1 uur beginnen de Kiwi Spelen. Moge de bloederigste 3 winnen.` In mijn (niet bloederige) hoofd zit ik keihard te gillen. Nog 2 minuten. Nog 1 minuut...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen