Alter Ego - 3
"But the truth is I can't open up."
HOOFDSTUK 4 - ALTER EGO
Niall Horan
HOOFDSTUK 4 - ALTER EGO
Niall Horan
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Leuk hoofdstuk.
8 jaar geledenEn ik kijk uit naar het volgende hoofdstuk.
Je vragen.
First; die beslissing zou niet bij ons moeten liggen. Als jij het echt uit wilt geven, dan doe je dat.
Wel wil ik je erop wijzen dat je dan namen moet veranderen in verband met privacy en auteursrechten.
Anders kunnen ze je aanklagen. Mijn boek was oorspronkelijk ook een fanfictie maar heb de namen veranderd.
Second; ik koop niet snel boeken. Simpelweg omdat er tig boeken in de bibliotheek te vinden zijn.
Genoeg fanfictie op Quizlet of Wattpad, zonder dat je de namen hoeft te veranderen.
In mijn opinie zijn er juist platforms als Q of Wattpad zodat je geen namen hoeft te veranderen.
En kan schrijven over wie je maar wilt. Vandaar dat ik een cross-over hebt van 1D en Doctor Who.
Kijk maar bij Secret Moments.
Hier kun je elke kant op die je wilt. Bij het uitgeven van een boek, moet je je aan de regels houden.
xxx
Haha geniaal
8 jaar geledenVinden jullie dat dit verhaal goed genoeg is (tot nu toe) om uit te geven?
8 jaar geledenEerlijk? Nee. Ik houd er echt van het te lezen, maar het is echt een Quizlet-verhaal. Zo zijn er hier honderden, net zo goed, en allemaal gaan ze alleen over romances enzo. Dusja, het is een goed verhaal, maar het springt er niet uit ofzo, en ik denk dat het beter is het gewoon hier op Quizlet te houden dan het uit te geven.
Zouden jullie het boek kopen?
Nee. Eigenlijk niet. Het is een goed quizlet-verhaal, maar voor een boek zoek ik toch iets... meer.
Erg leuk! Ik denk dat het allemaal nog veel leuker gaat worden.
8 jaar geledenVinden jullie dat dit verhaal goed genoeg is (tot nu toe) om uit te geven?
Zeker weten! Het is helemaal niet zoals alle andere fanfictions en de ontwikkelingen die zowel Jenah als Niall doormaken, is perfect beschreven. Het gaat niet zo snel dat ze binnen drie weken al trouwplannen maken, zoals ik in sommige fanfics af en toe zie, haha.
Zouden jullie het boek kopen?
Ja! Damn, zeker. ^^ Je schrijfstijl is heerlijk en de verhaallijn is perfect.
Mocht je nog tips willen, kan je me wel even pb'en, haha. Ik kan zo snel niets verzinnen. Ik wacht geduldig op nieuwe hoofdstukken en nieuwe verhalen.