Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • BlueJays

    Ik word veel te nieuwsgierig van al die zinnen onderaan deze hoofdstukken elke keer. Ik heb het gevoel dat er iets belangrijks/spannends/onheilspellends aan zit te komen, maar ik weet niet wat en dat is redelijk irritant... Maar ik ben heel benieuwd (: En inderdaad, wat de mensen hieronder zeggen, het komt over alsof Charlie wil testen of hij op meisjes valt, maar het zou ook wat duisterder/somberder kunnen zijn misschien... Alsof hij wil testen of hij überhaupt nog wel zulke dingen voelt. Maar misschien is dat gewoon te ver gezocht.
    Dat topic zag ik trouwens voorbijkomen laatst, maar ik kon niet echt iets bedenken. Maar ik vond het wel een heel leuk idee! Woorden zijn leuk ^^

    (Ik hou er altijd van als ik ergens een woord tegenkom dat ik of nog niet kende of gewoon niet zo vaak ben tegengekomen en dat ik er dan achter kom dat het eigenlijk best wel geweldig is dat dat woord bestaat, of dat het gewoon heel mooi klinkt bijvoorbeeld. Ik kan nu even geen voorbeelden noemen van Nederlandse woorden, maar af en toe heb ik dat gewoon, zoiets van: oh, wat ben ik blij dat dat woord bestaat (: Toen ik laatst aan het leren was voor een Engelse woordjestoets had ik dat bijvoorbeeld, met de woorden: unscrupulous (=immoreel) en haphazardly (=lukraak). Om de een of andere reden vind ik die woorden gewoon heel leuk qua klank en woordbeeld ^^ Maar goed ik dwaal een beetje af, denk ik...)

    Ik ben heel benieuwd hoe het verhaal verder gaat!

    9 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Ind drama maar ik denk en dat dacht al eerder dat Charlie niet op meisjes valt maar op jongens. Mooi stukje trouwens en waarschijnlijk is dat die vader en is het nog meer drama en ruzie

    9 jaar geleden
  • CharlieTheShiba

    Het eerste wat mij te binnen schoot is aromantisch, en toen bedacht ik me dat hij natuurlijk ook gewoon niet op meiden kan vallen.... leuk stukje!! (:

    9 jaar geleden
  • Amica

    Ik blijf erbij, ik denk dat hij op jongens valt en daarom wilt testen of hij bij een meisje iets voelt. Denk ik (:

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen