Foto bij Bedtijd

Ik heb de laatste tijd redelijk wat fanfictie geschreven dus ik ga weer een tijdje vaker beginnen posten.
Met vaker bedoel ik 2x maal in de week zolang de voorraad strekt.
Note: 2x in de week voor ofwel deze storie ofwel Korte verhalen over Harry Potter en de andere personages

Voor nieuwe lezers die deze storie nog niet kennen, neem zeker een kijkje. Ik heb er onder andere fanfics in staan van Romeo Wolkenveldt, Numphadore Tops en Remus op Zweinstein.
De stijl is dezelfde als deze storie alleen zijn de fanfics daar 'true to the books'

Deze tekst wordt echt lang... (zeker omdat het zo'n kort hoofdstukje is nu) lezers van the daily prophet zullen het misschien herkennen, maar niet getreurd er komen vanaf nu dus sneller nieuw hoofdstukken aan

Bedtijd
“Harry, bedtijd.”
“Ik wil niet!” De vierjarige Harry greep zijn houten hippogrief stevig beet. “Ik ben aan het spelen.”
“En nu ga je slapen.”
“Ik wil niet! Ik…” Harry slaakte een kreet toen een grote zwarte hond de achterkant van zijn pyjama beetpakte, hem optilde en naar zijn kamer droeg.
“Zo, wat zei je daarnet?” vroeg de hond, die weer in zijn peetvader was veranderd. Harry sloeg zijn armpjes over elkaar.
“Ik blijf lekker de hele nacht wakker.” Sirius glimlachte alleen maar en trok de dekens over Harry heen. Harry’s kleine handje greep zijn pluche knuffelhert vast en enkele ogenblikken later sliep hij. Sirius streek over de warrige zwarte haartjes.
“Droom zacht, Harry.” Sirius bleef nog lange tijd naast het bedje van zijn peetzoon zitten, die vredig sliep zonder te weten dat het vandaag 31 oktober was.

Reageer (8)

  • khira

    Dit is hartverscheurend!!

    9 jaar geleden
  • Heronwhale

    aaaaaaaaaaaaaaaahw.....dat is zielig! maar ik wil ooook zo'n hypogrief en teddyhert

    1 decennium geleden
  • zoekwoord

    Bedtijd is de beste naam voor een hoofdstuk ooit!

    1 decennium geleden
  • katl1

    zeeeeeeeeeeeeeer ontroerend! moest toch eventjes een traantje wegpinken :'( (Margot)

    1 decennium geleden
  • Glorfindel

    ookal heb ik het al gelezen, toch ontroerd het mij opnieuw (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen