Foto bij Quizlet visie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Creator

    In de verhalen hier op Quizlet lijkt het wel alsof je beloont wordt als je als hoofdpersoon jezelf beschadigd. Het is vaak zo dat het onzeker meisje die zichzelf dingen aan doet de knappe populaire jongen aantrekt. Hij helpt haar er vanaf en ze leven lang en gelukkig.

    Dit is inderdaad in (bijna) elk verhaal hier... En het lijkt inderdaad alsof het "goed" is dat je jezelf iets aandoet om een relatie te krijgen en gelukkig te worden.

    Jongere mensen (oke ik ben ook pas 14 :x) kunnen wel beinvloed worden hierdoor, maar ik vind dat het niet verboden mag worden voor jongere mensen. Schrijvers die verhalen maken met 16+, zelfbeschadiging, etc moeten wel duidelijk vermelden wat de lezers ervan kunnen verwachten en/of dat het niet waar is. Ook vind ik dat ze de lezers moeten waarschuwen.

    Dit is dus mijn mening (:

    1 decennium geleden
  • chanyeoI

    Ik ben het eigenlijk wel eens met veel van de reacties; er wordt veel te makkelijk over gedaanin veel verhalen.

    1 decennium geleden
  • Efflorescence

    Hier zit zeker een kern van waarheid in, vind ik. Ik lees al sinds mijn 15e verhalen hier op Quizlet en nu 4 jaar later, merk ik toch wel een groot verschil in het typen verhalen dat geschreven wordt. Het lijkt nu veel gemakkelijker om over van alles en nog wat te schrijven. Je zou kunnen denken dat mensen hun eigen grenzen wel weten, maar dat is soms nog knap lastig heb ik begrepen. Persoonlijk vind ik dat er veel te weinig gecontroleerd wordt op bepaalde verhalen, omdat de onderwerpen vaak, in mijn ogen, zo heftig zijn, dat ik me afvraag of het wel verstandig is om zulke verhalen online te zetten. Maar goed, mensen zijn vrij in het schrijven en mogen dan ook zelf bepalen waarover ze schrijven. Toch ben ik inderdaad ook van mening dat er soms wel even twee keer nagedacht mag worden, voordat er een story wordt gepubliceerd. Al is het maar omwille van de wat jongere lezers onder ons.

    Goed dat er over dit soort dingen nagedacht wordt (: x

    1 decennium geleden
  • X_justme

    Ik ben het over het seks gedeelte met jullie eens. Zelf ben ik nu 13 en begon ik op quizlet toen ik 11 was. Soms snap ik niet helemaal waarom sommige van jullie dit jong vinden. Ik heb ook op deze leeftijd al best veel mee gemaakt. Ik ga nu niet mijn hele levens verhaal vertellen maar goed. Ik kan me voorstellen dat jullie vinden dat 12 jong is om 16+ te lezen! dat is het ook als je het onderschijt niet weet te maken. Ik kan zelf wel goed inschatten hoe of wat en ik weet ook wanneer ik het moeten lezen en waneer niet. Dat het niet de normaalste zaak van de wereld is weet iedereen maak je daar maar niet druk om, maar het kan voor komen dat meisjes erdoor beïnvloed kunnen worden.
    Over het zelfbesachdigings deel is iets anders. Ik heb er zelf ook mee te maken en ik wil dit best delen maar dat doe ik even in pb. Als iemand die dit leest het wilt horen of tips heeft en kan helpen stuur asjeblieft een pb....
    Allebij deze onderwerpen hangen eigenlijk af van hoe beïnvloedbaar je bent. Vind ik.
    Wel super dat dit eens word besproken, ik denk er ook wel eens over na en dat moeten meer mensen doen!!

    1 decennium geleden
  • PrimRue

    Jullie hebben echt helemaal gelijk! Ik denk er precies hetzelfde over!
    Ik zit nu ook al best lang op Quizlet, en het heeft zeker een grote invloed op mijn leven gehad en dat heeft het nu eigenlijk nog steeds. En zelf vergeet ik ook weleens dat er ook nog meiden van bijv 12-13 op deze site zitten, je vergeet gewoon snel dat je zelf ook zo jong was toen je begon en het lijkt allemaal zo normaal die 16+ en selfharming story's.. Je staat er gewoon nooit zo snel bij stil. Toen ik dit las herkende ik mezelf in jullie, ik dacht er ook veels te makkelijk over tot inderdaad ook een tijdje geleden dat ik dacht, zo hoort het eigenlijk helemaal niet en het heet niks voor niks (fan)fiction, in het echte leven gaat alles heel anders.
    Ik vind ook dat hier best meer aandacht aan besteed mag worden!
    Super dat jullie deze mening hebben gedeeld! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen