Foto bij 1. A Secret Life After That Girl| Escapes From A Secret Life

Mijn nieuwe verhaal, ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst als ik verder moet gaan en als je het leest. Het wordt vanzelf duidelijk waar het over gaat. Het is geen standaard verhaal als je weet waar het over gaat dus neem een abbo en geniet.

Ik ren de longen uit mijn lijf, of althans, ik voel ze niet meer. Ik kijk steeds achterom, bang om gevolgd te worden want ik weet zeker dat ze dat doen. Ik hoop zo dat ze me niet zullen vinden. Ik wil niet terug naar HEM. Ik wil niet van HEM zijn. Ik wil vrij zijn en zelf mijn eigen keuzes maken, is dat zo moeilijk. Helaas ben ik niet zo sterk als HEM. Misschien ben ik dat wel maar heb ik dat nog niet ontdekt. Waarschijnlijk is het onmogelijk om sterker als HEM te zijn. Ik stop achter een boom en druk me ertegen aan. Stiekem kijk ik of ik iemand zie, of iets. Als dat niet het geval is laat ik me op mijn hurken vallen en ga dan op de grond zitten. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Waarom juist ik? Waarom niet dat ene kleine meisje of dat mens achter de balie. Waarom zo’n onbelangrijk persoon als ik? HIJ wil juist mij als zijn vrouw, maar ik wil dat niet. HIJ is de baas, de baas van iedereen dus HIJ mag kiezen wat, wie en wanneer HIJ het wil. Als iemand dat nou niet wil dat interesseert HEM niet. Ik hijg zachtjes en sta dan op. Ik kijk nog eens achterom en ren dan verder het bos in. Een paar uur later schat ik, ben ik bij het vliegveld en probeer er zo normaal mogelijk uit te zien. Ik moet een nieuw bestaan opbouwen, een nieuw leven, waar HIJ me nooit zal kunnen vinden. Diep van binnen weet ik dat dat onmogelijk is maar ik ga het toch proberen. Ik noem me anders, ik gedraag me anders en ga er anders uitzien. Hopelijk herkent HIJ me dan niet. Hopelijk vind HIJ me dan niet. God, laat het zo zijn. Laat me een nieuw leven opbouwen zonder HEM. Ik wil niet leven samen met HEM. Ik ren naar de wc op het vliegveld en zoek naar iets wat ik kan gebruiken. Helaas is dat er niet. Ik loop stiekem de wc uit en ga naar het winkeltje dat ernaast staat. Daar pak ik onopvallend een schaar en ga weer terug naar de wc. Daar forseer ik de deur zodat niemand binnen kan komen. Ik zet de schaar in mijn haar en knip mijn lange lokken af. Ik knip het in een bepaald model en stop de schaar in mijn broekzak. Ik maak de wc vrij en ga naar buiten. Daarna ga ik naar het locket en koop een kaartje. De vrouw aan de balie negeer ik als ze vraagt of ik geen bagage heb. Als ik een nieuw leven wil beginnen gaat dat moeilijk met bagage. Ik loop door de gang en stap op het vliegtuig. Ik kijk op mijn kaartje en grijns. ITALIË-VS. Ik ga op mijn stoel zitten en denk wat ik ga doen in mijn nieuwe leven.

Reageer (3)

  • Torresx

    Da ziet der al goe uit (a)
    Kga verder leze ^^

    1 decennium geleden
  • Incerto

    ha, snel verder


    xx

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder.(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen