Stand Alone
Reacties.

I feel better when i think of you. <3.
Ja, mensen. Ik ben hier. Nee, hier! Hierboven! Ja, inderdaad, in de hemel. Ik ben er niet meer. Dood. Ik was gelukkig. Ik had een vriendje, veel vrienden, alles wat ik nodig had. Ik kwam om in een auto-ongeluk. Een dronken chauffeur had ons aangereden. Ik ben de enige die het niet heeft overleefd. Maar ik mis iedereen zo. En ik zie van hieruit, dat m'n vriend het het moeilijkst heeft. En ik mis hem ook het meest. Hij praat nog tegen me. Ik kan natuurlijk niet antwoorden. Maar ik antwoord met m'n hart. Dat kan hij niet horen, hij kan het alleen voelen. Nu gaat het slecht met hem, sinds ik er niet meer ben. Hij huilt de hele tijd, maar het ergste: Hij snijdt zich. Vandaag heb ik gezien wat hij deed. Hij nam een mes en legde het op z'n nachtkastje. Eerst ging hij heel hard huilen. En hij riep m'n naam. Dat doet zo'n pijn om hem zo te zien. Ik zie hem nog altijd graag. En het doet mij pijn als hij pijn heeft. Maar hij ging dus eerst huilen. Toen nam hij het mes en begon zich te snijden. Ik riep het uit dat hij niet mocht, maar hij hoort me niet. Hij begon letters te krassen. L.. Ik kon het niet goed lezen. Maar toen hij stopte met snijden, zag ik wat erop stond. Het was mijn naam. Mijn naam.. Achteraf zei hij nog tegen zichzelf: 'Ik voel me beter als ik jou voel...'

Reageer (11)

  • XxDontSinkxX

    echt suuuper mooi
    nog 1 of2 of3
    echt keeeeei mooi
    nog 1maken
    plieeeeeeeeess_O_
    hssssssssssssvvj
    xxxjes kaatje (H)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen