Ze is dood.
Ze is gestorven.
Ze is gedood door 3 dingen.
Ze is vermoord door Orlando
Ze is vermoord door de slangen
Ze is vermoord door de vreselijke uitputtende warmte in de woestijn.
Die drie dingen waren er te veel aan.
Vulcan treurt bij het lichaam van Ocean.
'Hoe konden we die slangenbeet over het hoofd gezien hebben? ' vraagt hij zich af.
We nemen elk een paar kippenboutjes en wat broodjes van de opslagplaats.
We drinken een beetje water. Een kanonschot gaat af ter bevestiging.
Vannacht is ze gestorven. 'Allemaal de schuld van de jongen uit 12' zegt Ramon boos.
'Hij is ons te slim af geweest, maar vandaag gaan we hem te slim af zijn!' zegt Vulcan wrekend.
Op dat moment zien we Rook bovenuit de rotsen steken. 'zie je dat, komaan, we gaan er naar toe!' zegt Lia.
Lia, Vulcan, Ik en Ramon lopen naar de rook toe. Edmund, die al weer bij zijn bewustzijn is ligt verstopt in het kamp.
We zien een vuurtje branden bij het meisje uit 9. Waarvoor is dat nodig? Over een uurtje wordt het weer snikheet.
'Hahaha, we hebben je' zegt Vulcan, terwijl hij op het meisje af loopt, hij pakt een zwaard en stapt op haar af, gevolgd door Lia, ik en Ramon.
Ramon twijfelt even. Octavia en dat meisje hadden samen eerst een pact gesloten. Vulcan tilt lachend zijn zwaard omhoog.
'Wacht!' roept Lia. De hoop in het meisje haar ogen versterkt weer. 'We moeten haar voor Edmund houden' zeg ik dan maar.
Plots springt het meisje recht, en schopt tegen Vulcan's zwaard, dat uit zijn handen tuimelt.
Ze pakt het op, en begint te zwaardvechten tegen Lia, maar Lia en ik zijn te sterk voor haar, en we verwonden haar armen en benen al snel.
'Ramon, help me!' roept ze. 'Sorry Roan' hoor ik alleen maar. Vulcan trekt zijn wenkbrauw op wanneer hij zijn zwaard van de grond pakt.
'Ik weet wie Octavia heeft vermoord.' zegt Ramon. 'Vertel' antwoord Vulcan.
'District 12'. 'Orlando?' vraagt Vulcan.
'Nee, het meisje.' antwoord Ramon.
Ik hoor het nog net. 'Zever' antwoord Vulcan. 'Je vertrouwt haar veel te veel, Ocean zou haar direct vermoord hebben, ze is veel slimmer dan jou.
Jullie hebben ze laten doodgaan omdat Jordan dan bij jullie kon blijven, dat weet ik wel hoor' snauwt Ramon
'doe niet zo mal' is het enige wat Vulcan nog zegt.

Lia en Ik brengen het verwonde lichaam van het meisje uit 9 naar Edmund, en leggen het op de grond.
'Nu gaat Edmund je vermoorden, net zoals hij heeft gedaan met je mannelijke medetribuut.' zegt Lia lachend.
'Hoe heette hij nu alweer?' vraag ik.
Het meisje wordt woest. we binden haar vast.
We stoppen een zwaard in Edmund zijn handen, en brengen hem naar haar toe. Plots is hij weer bij zijn bewustzijn, staat op, en hakt de nek van het meisje door.
KNAL!
Al 13 doden, dat zijn er nog 11 te gaan.

Reageer (2)

  • Surrexit

    Mega goe snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • Heronwhale

    wat een dom meisje....nu rolt haar hoofd weg.... (zou je daarmee kunnen voetballen) (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen