Foto bij 1.1

Ilay

Naam: Ilay William Matthews
Leeftijd: 18
Kleur ogen: blauw
Kleur haar: donkerblond. Eigenlijk iets te lang en het zit nooit fatsoenlijk in model.
Lengte: 1.86 m
Karakter: zelfverzekerd en koppig. Vroeger was hij erg explosief, dat is een keer uit de hand gelopen toen hij 15 was. Zijn vader heeft die jongen afgekocht en Ilay moest leren zijn woede te beheersen. Tegenwoordig vecht hij niet meer en richt hij zich vooral op het versieren van zoveel mogelijk meisjes en vrouwen. Hij vindt trouw iets onzinnigs.
Vrienden: echte vrienden heeft hij niet echt, maar wel heel veel mensen die doen alsof en met wie hij het best goed kan vinden.
Familie: Zijn moeder is er op zijn vijfde verjaardag met een ander vandoor gegaan. Hij ziet haar nog heel af en toe. Hij woont nu alleen met zijn vader.
Overige: De familie Matthews is rijk, iets waar Ilay eigenlijk nooit zo bij stil staat. Hij interesseert zich niet echt voor zijn vader en zijn vader laat hem ook zijn gang gaan zolang het niet te erg wordt.
Ilay kan best goed leren, maar doet het alleen niet. Hij gaat liever uit of surfen of zwemmen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen