Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (68)

  • NicoleStyles

    Wow... dit is het perfecte einde voor een perfect verhaal. (H)

    Tranen staan in mijn ogen en nooit zal er meer staan: "XWhitewolf heeft een nieuw hoofdstuk geschreven in een story die jij volgt!"

    Tja een zielig einde maar wat wil je ook hoe kan iemand die zo "kapot" gemaakt is nou een leuk leven laten leiden ergens zal dan altijd die pijn zitten en die is nu weg.
    Dit verhaal zal ik nooit vergeten!!!

    Xxx
    (H)

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Totale Perfectheid!
    Wat een prachtige epiloog van een geweldig verhaal...
    Het gaat vreemd zijn om geen meldingen meer te krijgen van een nieuw hoofdstuk van Battle Scars. Maar aan alle mooie verhalen komt nu eenmaal een eind.. En het had geen beter einde kunnen zijn, na alles wat Emma en Harry hebben meegemaakt en dat ze van elkaar hielden, na alles wat hij haar heeft aangedaan.
    Dit verhaal was goed, écht héél erg goed. Ik ben blij dat ik het verhaal ontdek hebt en van ongeveer in het begin heb kunnen meeleven met Emma en de jongens... Het was niet cliché, maar meeslepend en ik had weer tranen in mijn ogen na dit hoofdstuk. Ik leefde echt mee, en dat komt omdat jij alles zo verdomd goed kan omschrijven. Je hebt een schrijfstijl om jaloers op te zijn, en dan meen ik echt. Het lijkt alsof alles wat je schijf recht uit je hart en ziel komt, en dat maakt dit verhaal zo ... volledig.
    x

    1 decennium geleden
  • Cinemates

    prachtig! <3

    1 decennium geleden
  • Tweety98

    aaawhhh wauw wat een mooi maar zielig einde....
    Dit was een van de mooiste story's hier op Q, bedankt voor dit verhaal.. <333

    Xxx ~

    1 decennium geleden
  • StylesNicole

    Wow, echt een prachtig ( wel een enorm zielig) einde

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen