Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (68)

  • Aquagirl

    Zoo mooi!
    Ookal is het vreselijk dat ze beide dood zijn maar hoe je het hebt geschreven is zo mooi! En ik had het helemaal niet zien aankomen! Beste vehaal dat ik op Quizlet heb gelezen!
    XxxAqua

    1 decennium geleden
  • JoTOMLINSON

    OMG ik ben hier heel beginnen bleiten
    oooh zo mooi , zo erg ...
    proficiat mooi verhaal xx

    1 decennium geleden
  • SpecialOneX

    PERFECTE EINDE!!
    Omg i'm almost crying.....
    Echt super geweldig amazing WOW!!
    Je bent een geweldige schrijfster en ik heb echt super veel van je verhaal genoten!!
    Ik keek altijd uit naar je hoofdstukjes, de een nog mooier, zieliger of grappiger dan de ander.
    Ik vond het prachtig om te zien hoe de 'geweldadige' jongens langzaam maar zeker in 'broers en lover' veranderde.
    Dit is een van de weinige eindes van verhalen die ik totaal NIET cliché vind!
    Echt diep respect daarvoor.
    Okay, I'm crying now.
    Je verhaal bevatte zoveel pijn en verdriet, maar toch wist je het steeds op een manier te brengen die me echt wel raakte, maar waardoor ik er niet echt heel lang mee bleef zitten.
    Hierdoor kwamen dit soort dingen minder ingrijpend in me over, wat ik juist heeeeel prettig vond.
    Aan de andere kant heb ik je best veel zitten vervloeken voor je cliffhangers ;)

    Okay, even kort gezegd:
    JE VERHAAL WAS SUPER AMAZING EN IK GA HET MISSEN <3

    Heel veel succes bij het schrijven van de rest van je verhalen. ( die ik ook ff ga bekijken (: )

    xx Merel

    1 decennium geleden
  • spidermashton

    Oh holy shit, die laatste zin liet me echt janken.
    Ik zal lang reageren op je dankwoord, darling (: prepare! ^^

    1 decennium geleden
  • Mozzarella

    Ik ben echt zo hard aan het huilen nu...
    Je schrijft echt zo mooi, ga gelijk bij je andere story's kijken nu!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen