Foto bij Beating 122

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • FabriziaNaomi

    Omg omg omg omg omg

    HIJ IS ZO FUCKING SEXY

    1 decennium geleden
  • BlueJays

    Aaaaaaaw, die 2 zijn altijd zo ontzettend lief ^^ ik ben toch wel blij voor Nora dat Harry haar alleen niet belde omdat hij het druk had. Anders zou het echt gemeen van hem zijn geweest en zou ik misschien moeten langskomen met mijn vork :Y) Okay, I'm just kidding. Please don't bite me!
    Vergeef me, ik weet niet waar dat vandaan kwam. Ben in een beetje rare bui vandaag, geloof ik...

    Tijdens Latijn lag ik vandaag samen met de jongen die naast me zat helemaal in een deuk om de zin: "Als ik jouw ogen had, zou ik de hele dag voor de spiegel staan." Die stond in een opdracht voor Nederlands en wij vonden het op een slechte openingszin lijken en we waren situaties aan het bedenken waarin het te gebruiken was... Oh, en tijdens kunst algemeen praatte ik met een vriendin over onze droom, dat we in de toekomst samen een eigen kunststroming gaan oprichten ^^ Het ging wel over kunst, ons gesprek ^^ We bleven tenminste nog een beetje bij het onderwerp van de les ^^ Zo, dus dat was mijn dag van vandaag...

    Haha, ik kan me Nora's reactie wel een beetje voorstellen, ik zou het totaal idioot vinden als ik opeens ontdekte dat Draco Malfoy naast me zat... Niet dat dat ooit gaat gebeuren of zo... Maar toch ^^ Hoewel, ik heb hem eigenlijk altijd wel een beetje eng gevonden...
    Awww, Ed Sheeran zingt zo mooi. Oké, dat was even random.
    Ik ben toch wel blij dat Harry en Nora het soort van goed gemaakt hebben c: Aw, is Harry een beetje jaloers? Hihi ^^
    Ik ben blij, ik heb lekker nog een hoofdstukje te lezen ^^ Dus dat ga ik nog even doen (: But I really loved this chapter! c:

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    Waaaaaaah! En padampadam ..... TAYLOR LAUTNER OOK ! man februari is zulke sjieke maand ;o

    1 decennium geleden
  • woepie

    cutieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
    uuuuuuh, ik heb da al vaker geantwoord

    niet origineel van mij
    dubbel cutieeeeeeeeeeeeeeees dan

    Ps: IT'S MY BIRTHDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
    pss: over anderhalf uur niet meer maar da boeit nie!

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Zaaaaaaaaaaalig!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen