Foto bij ~Proloog~

Ik ben zo dronken als fack, maar dat maakt me niet uit. Ik ben jarig en al mijn vriendinnen zijn bij elkaar. Wat nog beter is dan dat allemaal is dat iedereen het een keer met elkaar lijkt te kunnen vinden. Iedereen heeft lol met elkaar en ik heb een geweldige tijd. Op een gegeven moment merk ik dat ik even frisse lucht nodig heb. Ik loop naar buiten en laat me tegen het raam vallen. Even stilte, maar echter niet voor lang. Daar komt Alyssa al aangelopen en voor ik het weet staat iedereen in de tuin te giechelen.
'EMILY! KIJK! EEN VALLENDE STER!' Gilt Alyssa. Ik kijk en zie de vallende ster.
'OHMY HET IS MIJN VERJAARDAG! IK BEN DEGENE DIE DE WENS GAAT MAKEN, LET OP BITCHES!' Gil ik enthousiast.
'Ik wens dat One Direction voor een dag onze slaaf is!' Ik begin te gillen van het lachen en voel me enorm licht in mijn hoofd, maar ik heb plezier! Er breekt een enorm gegiechel en gelach uit. Meerdere dingen worden geroepen en de rest van de avond is mijn wens HET gesprek. Iedereen bedenkt wat ze zouden gaan doen als het echt zo was. Ik lach nog harder en uiteindelijk liggen we zes uur door het hele huis verspreid te slapen. One Direction als slaafjes, zie je het al voor je..

Reageer (3)

  • Abadine

    Snel verder ! :D x

    1 decennium geleden
  • Cannon

    KOMT AMBER HIER OOK IN VOOR?

    1 decennium geleden
  • Cannon

    EMILY HAHAHAHAHAHAHAHA
    Oh help, ik hou nu al van dit verhaal! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen