Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • MyScintilla

    OMG,dat lijkt me echt zo verschrikkelijk. Iemand die zo ziek is vertellen dat zijn moeder is omgekomen bij een vliegtuigongeluk :'(. Wat als Louis niet meer wilt leven omdat zijn moeder is overleven?
    PS het medicijn gaat werken!! Je kan het gewoon niet maken dat Louis overlijdt. Dat is gewoon cru!!

    x.x.x
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • BlueJays

    ALS HET MEDICIJN NIET WERKT, WORD IK BOOS :Y)
    Just kidding ^^
    Maar ik vind het echt heel zielig voor Louis, dan is hij al zo ontzettend ziek en dan gaat hij ook nog te horen krijgen dat zijn moeder is overleden ): Ik snap dat Alyssa dat lastig vindt om te vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaat doen! (Oftewel: dat zijn andere, iets minder cliché woorden voor: SNEL VERDER!! (: )

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Hoe je het moet vertellen. Ik help je:
    "Louis, kijk. Ik zat in het vliegtuig naar je moeder en ze vertelde me over jou. Toen hoorden we dat het vliegtuig neerstortte en gaf ze mij het medicijn voor als zij het niet zou overleven. Dus we stortten in zee en toen ik wakker was lag ik in een bood en zei een mannetje dat er nog maar drie overlevende waren en daar zat je moeder niet bij, zij is dus dood, toen ben ik met het medicijn half Engeland doorgereisd en hebben vreemde mensen mij geholpen en ja... Dat was het..."
    Hmmm... Zo is het ook niet leuk xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • Alloveryou

    Auwtch ik hoopt dat Louis neits overkomt!!! En dat Harry er voor hem zal zijn. Echt Louis mag niet dood gaan!!! Ik stap anders wel in een vliegtuig richting Doncaster en zorg er persoonlijk voor dat Louis niet dood gaat.
    Snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • LoveLarry

    MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR
    WAT ALS ZE NU INEENS BINNEN KOMT ZO VAN:

    HEAAAA LOUIS, MIJN VLIEGTUIG WAS VERONGELUKT EN IEDEREEN DACHT DAT IK DOOD WAS.. JE MEDICIJN BEN IK ERGENS IN ZEE VERLOREN. BUT DON'T WORRY. JE ZAL BLIJVEN LEVEN DOOR DE LIEFDE DIE ALYSSA JE GEEFT.

    okay,, lol.
    SNELVERDERPLIESSSSS
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen