Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Felicita

    Meet meneer Noctes, wat in het Latijn nachten betekent. Een uil is een nachtdier dus vond ik het wel toepasselijk. Direct toen ik dit hoofdstuk las moest ik aan een uil denken. Op sommige punten lijkt Macy wel op een uil. Volgens mij is ze een heel slim en wijs meisje en ziet ze dingen die andere mensen niet snel zien. Verder heeft Macy hele donkere ogen, net als uilen. Ook schreef je in de 1e proloog: "I can fall in love with the way the tree can effect my feeling with the cheerful, lovely feeling I get when it's full of blossom in spring or the warm, colorful feeling of the leaves changing to orange, red or yellow in autumn. Ik zag dit plaatje en bedacht dat het er goed bij paste als 3e beschrijving. "Or the cozy, satisfied feeling of white beauty and flowers slowly beginning to pop out."
    Ik hoop heel erg dat je hier wat mee kan en dat dit voldoende is (:

    1 decennium geleden
  • Schack

    Dit is Naws.
    Zodra ik dit kleine leeuwtje zag had ik echt zoiets van: N'ahw, die is zo schattig! Toen dacht ik aan de wedstrijd en aan je story die Aws heet, en toen werd de naam van dit kleine leeuwtje Naws. Sorry, moest ik even kwijt :Y)
    Naws is de perfecte mascotte omdat ze gewoon een schatje is, vanwege de naam en omdat ze een vriendin voor het leven kan worden en altijd trouw blijft :Y)

    Mijn ding slaat nergens op en ik ga defenitly geen rol winnen, maar ik hou van Naws :Y)
    Geef toe, ze is echt een schatje :O


    XxxLoveYa

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Daar ben ik weer. Ik zat zojuist in de tuin en tijdens het eten zat er een lieveheersbeestje op de vliegenmepper en kroop langzaam omhoog de tafel op. Ik heb dit beestje meer dan een halfuur(misschien wel een uur) gevolgd en heb haar vervolgens terug gezet in de tuin.Ze heet Denise en had 18 of 16 stippen. Ze was heel lief, alleen een beetje stil.
    Ik ben vergeten een foto van haar te maken, maar ik zoek nu een foto van een random lieveheersbeestje maar ik hoop dat Denise de mascotte wordt( wordt ze waarschijnlijk toch niet, maar ze was zo lief), want ik voelde me een met het beestje en ze liet mij mijn zorgen vergeten. Ze liet mij zien hoe simpel de wereld soms is.
    en ik ben niet gek geworden, al dachten m'n ouders dat ik opeens drie was geworden XD
    Denise

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Ik weet het niet xD
    Ik heb de vorige keer al een rol gewonnen dus ik laat het maar aan iemand anders over denk ik! ^^

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Ik ben slecht in zulke dingen :(
    Wacht, mijn kat is een geweldige mascotte. HAHA.

    http://i41.tinypic.com/2hn26ft.jpg

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen