Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • wowlilniall

    Jyoti. 16 jaar.
    Aan de kleine kant, 1,60. Normaal gewicht.
    Ze heeft een caramel kleurige huid en bruine ogen, zo licht dat het bijna goud lijkt. Haar donkerbruine lokken zijn in lagen geknipt waardoor het gaat golven. Ze heeft een paarse dipdye in haar haar. Een groen steentje in haar neus dient als haar piercing, iets waar ze heel trots op is.
    Stoer en heeft een grote mond, ze heeft een hele grote attitude. Ze heeft een muur rondom haar hart gebouwd, maar als ze iemand goed kent leer je de echte haar kennen. Ze heeft een groot hart en doet alles om je te beschermen. Ze is een echte vechtersbaas, en komt veel in gevechten op straat, ze is niet bang om je helemaal verrot te schelden. Het liefst draagt ze altijd leren jacks. Ze stelt zich altijd stoer en hard op. Je kan haar niets maken. Ze vind alle zachtaardigheid maar onzin en vind dat je het beste iets kan oplossen met geweld, dat is haar van huis uit meegegeven.
    Ze draagt een geheim met zich mee (Zelf beslissen wat), dat ze alleen aan Harry kwijt kan. Zij en Emma worden beste vriendinnen ondanks hun verschil qua persoonlijkheid en opvattingen. Ze krijgt een zwak voor Niall, wat ze voor zichzelf wilt houden omdat ze anders op dat punt geraakt kan worden. Ze kan en wilt niet zwak zijn.

    1 decennium geleden
  • Roms

    Romée, bruine krullen en groene grote ogen.
    Hmm.. Vrij grappig en luidruchtig, totaal niet meegaand in alles, extreem loyaal en wel lief

    1 decennium geleden
  • NiallsBbGirl

    i need more

    1 decennium geleden
  • pcy

    Sumeyra Yilmaz
    Bruin krullen haar, groene ogen, 170cm
    Bijna 15 oops. (Mag veranderd worden)
    Ik ben koppig en heb een sterke wil, ik ben meer een jongensmeid, ik heb een grote mond tegen mensen waarmee ik me comfortabel voel. Vaak word ik geIen als onschuldig. Ik ben dowm to earth en praat en lach veel als ik je aardig vind, anders probeer ik niet eens een gesprek met je te maken. Ik ben aardig maar tegelijkertijd ook een duiveltje die je rot wilt schelden. Ik kan er niet tegen als er iemand denkt dat hij gelijk heeft. Ik kan er niet tegen als iemand wint, of denkt dat hij gaat winnen, ik kan er niet tegen als er iemand beter is dan mij. I am REALLY protective. Ik haat irritante mensen maar ik ben zelf irritant. Ik ben heel luid en ik hou wel van een discussie. Ik ben heel emotioneel als het gaat over mijn uiterlijk, en ben dan ok niet zelfverzekerd as het daar om gaat. Mensen zeggen dat ik nooit laat zien dat ik boos, verdrietg of gekwets ben. Ik ben het wijs voor mijn leeftijd en boven al, hoe erg je me dan ook gekwets hebt, hoe erg je me dan ook pijn hebt gedaan, ik vergeef te snel.

    I hope you likey likey my character.


    SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Mason

    Gaëlle, 16 jaar, gemiddelde grootte en normaal gewicht, praat graag over de kleinste en stomste dingen, maakt domme opmerkingen maar kan wel fel uit de hoek komen, gefascineerd door de natuur, houdt van dieren, slimmer dan je denkt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen