Foto bij Beating 82

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • AnkePayne

    This is us!!!!! Super film, de tijd vloog voorbij...
    Super verhaal, snel verder!

    1 decennium geleden
  • annae

    Haha die gesprekken van jarry met ijs altijd leuk gebruik ik meestal om te chanteren:Y)
    Toen met die open mond moest ik meteen aan mn broer denken want das wel handig als hij slaapt is zn mond altijd een stuk je open en anders niet heel jandig hoef je tenminste niet te vragen slaap je en dat mensen zeggen huh wat en dat je denkt oeps..
    Nah nu niet maar toen best wel en mn mobiel was ook dood en omdat ik mn wachtwoord niet weet kon ik niet verder lezen zowieso.
    Aah veel plezier bij de film mss is dat wel een slim idee als je wil blijven horen..
    Ps ze zijn zo schattig samen wannneer gaat er meer gebeuren?!

    1 decennium geleden
  • Bitchachos

    SERIEUS ?! I LOVE YOU ! <3
    Maar.. volgende week begint school :( Achja, in de 1 ste week krijgen wij toch nooit huiswerk (HOORAY)
    Nu ga ik verlangen naar die kus ! :)
    HARRY IS ZOOO CUTE ALS DIE PRAAT IN Z'N SLAAP <3
    Ps. miss is Jade easier dan Bitchachos? ;)

    1 decennium geleden
  • megafanx

    whahahahahaha ja wel hotte oermensen hahaha ja het was toftof :D en ik ga ook naar de cinema ik hoop echt dat ze wel zunder mond houdn ze of ik sla ze persoonlijk! echt waar dus voor al degene die in mijn zaal zitten jullie zijn gewaarschuwd en ooooooooooooohn ijsjes! die op de foto zien er echt zalig uit ookal lust ik geen chocolade ijs boejen! ok ga gewoon op Harry liggen moet toch werken en dan heb je als excuus dat er geen dekens waren en je hem het best warm kon houden doormiddel van lichaamswarmte en heb je dat gezien gisteren op vtm? (lees verder als je het hebt gezien, of als je verder wil lezen) ok ik begrijp niet waarom mensen daardoor zo in shock waren ik vond het redelijk grappig soms en sommige dingen gingen er wel over, maar daar pleeg je toch geen zelfmoord voor?
    okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey gogogo schrijf! xxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • BlueJays

    Oh, ik geloof dat ik tijdmachine probeerde te typen, maar nog niet helemaal wakker was xD
    Alsjeblieft! Ik vind het niet langdradig hoor (:
    Idd, misschien moet ik maar naar België verhuizen, heb ik ook langer vakantie ^^
    Disneyfilmpjes zijn leuk ^^
    Die ijsjes daar bovenaan zien er trouwens lekker uit ^^ en Harry is schattig als hij praat in zijn slaap :P leuk hoofdstukje dus! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen