Foto bij 416. The end

Lieve allemaal,
Ondanks dat ik al 4 maanden niet op Quizlet ben geweest heb ik momenteen nog 241 abo's.
Sorry als ik jullie de hoop had gegeven om nog verder te gaan, maar helaas stop ik met deze story.
Door school heb ik weinig tijd en kom ik bijna nooit meer op Quizlet.
Ik vind het heel erg jammer om deze story afgelopen te verklaren, maar ik wilde het nog wel goed afsluiten.
Daarom nog dit laatste hoofdstukje.
Ik had nog wat ongeactiveerde hoofdstukjes staan die ik nu ook geactiveerd heb.
Sorry als ik van je verzoekje geen hoofstukje heb kunnen maken, maar als je me een gbtje stuurt kan ik zo een plaatje voor je zoeken (als ik online ben).
Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie ze natuurlijk altijd stellen hieronder bij de reacties.
En als laatst wil ik jullie bedanken voor alle steun, lieve berichten & abo's.
Dit alles was een goede motivatie voor mij om door te gaan.
Liefs Belle fleur

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • WeSayYeah

    Owhh...Jammer.


    Ik vond je eerste hoofdstuk echt niet mooi. MAAR DAN WAS IK ER VERLIEFD OP

    1 decennium geleden
  • BlueJays

    Awwww, echt jammer dat je gestopt bent, ik vond jouw plaatjes juist altijd zo mooi en ik vond het altijd heel handig als ik ergens plaatjes voor nodig had!
    Maar ik vind het wel heel fijn dat je het in elk geval hebt aangekondigd! Ik haat het echt als stories opeens zomaar niet meer verder gaan en je er nooit meer iets van hoort.
    In elk geval heel erg succes met school en bedankt voor de keren dat je mijn verzoekjes hebt vervuld!! (:

    1 decennium geleden
  • Nikkietjuuhh

    Oh ;c ik vond jouw plaatjes altijd zo mooi! ;o
    ik had deze story eens gevonden toen ik in men bed op men pc zat en ik wou nog niet gaan slapen, toen heb ik zeker tot 5 uur 's nachts je plaatjes zitten bekijken XD
    Achja, ik snap het ook wel, ik heb het ook druk met school en dan kan je niet alles tegelijk doen he ;p
    en zoals iedereen al heeft gezegd: veel succes met school :)

    1 decennium geleden
  • Nagaa

    Noooooooo!! D: Me no likes that! D:
    Deze story heeft altijd zo'n leuke plaatjes! D: En nu.. Nu... It's over.. :'C
    Maargoed, ik snap het wel hoor. School kan soms echt druk zijn, en als je daardoor niet genoeg tijd hebt om al je verzoekjes van deze story op te zoeken, kun je m beter beeïndigen.. Al is het natuurlijk wel heel jammer..
    Maar anywayz,, heeel veel succes met school!

    1 decennium geleden
  • JohnSmith

    NOOO (huil)
    Het is allemaal Moffat's schuld. Alles wat eindigt is Moffat's schuld.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen