Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Ik ben heel blij dat je vandaag nog de epiloog hebt geactiveerd aangezien ik over een paar uur vertrek voor vakantie en dan ene week geen wifi heb, en dit had ik niet willen missen. Again, krijg je me aan het huilen. Dit verhaal was zo mooi, serieus, en ik ben blij dat je ondanks dat de mensen een happy end wilde (ik ook trouwens) toch gewoon hebt gedaan wat je zelf wilde doen. Nogmaals, prachtig verhaal.
Reageer (76)
Wauw. Ik ben sprakeloos. Dit is zo mooi..
1 decennium geledenIk huil. hard. ;-;
1 decennium geledenIk ben heel blij dat je vandaag nog de epiloog hebt geactiveerd aangezien ik over een paar uur vertrek voor vakantie en dan ene week geen wifi heb, en dit had ik niet willen missen. Again, krijg je me aan het huilen. Dit verhaal was zo mooi, serieus, en ik ben blij dat je ondanks dat de mensen een happy end wilde (ik ook trouwens) toch gewoon hebt gedaan wat je zelf wilde doen. Nogmaals, prachtig verhaal.
1 decennium geledenO my god.. Ik zit hier nu echt zo hard te janken..
1 decennium geledenLarry is weer bij elkaar..
Je hebt dit zo mooi geschreven, ik kon echt Louis' pijn voelen.. Damn.. Ik huil al snel bij verhalen, maar dit..
Wauw..
Omg nee
Niet Louis
Zit hier met tranen
Dit was echt een mooi verhaal!
xx 1 decennium geleden