Foto bij Epilogue

He lied. But there's always Karma.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (76)

  • xSel

    Onwijs mooi geschreven, respect dat dit het einde is, het vertelt mensen inderdaad wat anorexia kan doen.
    Prachtig :)

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Ik kan de tranen niet meer wegknipperen. Ze stromen geluidloos over mijn wangen naar beneden.
    Oh mijn god. Wat mooi.
    Meer kan ik nu even niet meer zeggen. Geen enkele bromance-storie kan hier tegenop, dat is een ding dat zeker is.
    En weet je, toen ik begon met het lezen van dit verhaal en dan zag dat het een Larry Stylinson was, wilde ik al bijna stoppen. Want daar houd ik echt niet van. Maar serieus, ben echt blij dat ik mee heb mogen maken dat dit verhaal geschreven werd, om het zo maar te zeggen. En ben blij dat ik het heb mogen lezen, sat ik een van je trouwe abo's ben gebleven, ook al schreef je niet zo supervaak, jammer genoeg.

    Maar ik houd mijn woorden hetzelfde. Omg hoe mooi kan het zijn. Wauw.
    Maar dan die laatste zin. Louis is ook gestorven. Janken.

    Loved it. X

    Oh ja, volgende week vrijdag is de operatie. Mijn vader doneert een nier aan mijn oom. Cross my fingers, hoop dat het hierbij wél goed gaat.

    En oh ja, KUDO!

    1 decennium geleden
  • Harmonize

    Dit is perfect, geen andere woorden.

    1 decennium geleden
  • TomlinsonL

    Zo mooi, blijkbaar ben ik niet de enige met tranen...

    1 decennium geleden
  • Javes

    Wow..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen