Foto bij Chapter 12.5 - Louis Tomlinson (epiloog)

Dit is de laatste keer dat ik op 'Ctrl + V' druk om een nieuw hoofdstuk te plaatsen.
Dit is de laatste keer dat ik een intro schrijf voor een verhaal waar ik gedag te moet gaan zeggen.
Dit is de laatste keer dat ik me trots voel over een resultaat waar ik persoonlijk u tegen zeg.

Het dankwoord volgt nog..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Nashton

    Guess who just read your story again? (:
    Het blijft geweldig, seriously.
    Heb er wel het hele weekend over gedaan, maar het was het zeker waard!

    1 decennium geleden
  • elisabed

    ik ga je verhaal zo erg missen

    of wacht dat doe ik niet
    lees hem gewoon nog een keer:P






    (of twee)

    1 decennium geleden
  • Tanith

    Ik ga dit zo erg missen.
    Ik weet nog toen ik hem in de spotlight zag staan een paar weken geleden en ik hem ongeïnteresseerd aanklikte omdat mijn popcorn op was. En ik had twee hoofdstukken gelezen, en ik moet bekennen dat ik het saai vond. Maar ik was zo ontiegelijk erg tot je schrijfstijl aangetrokken dat ik maar een abo genomen heb.
    En kijk waar we nu zijn, ik zit hier huilend voor een laptop doordat ik met deze jongens heb meegeleefd en het mijn favoriete verhaal was/is.
    En we mogen de vriendschap, nee zusterschap tussen ons niet vergeten. Door jou verhaal heb ik een nieuwe vriendin ontmoet, een prachtig en geweldig persoon. Ik ben zo trots op je <3
    Meid, beloof me hierbij dat je nooit gaat stoppen met schrijven.
    Ik hou van je.
    XX

    1 decennium geleden
  • Boundary

    “Wanneer heb ik er fucking op toegezegd om mee te spelen in een aflevering van My Little Pony?” snoof Zayn, die zijn wenkbrauwen samentrok.

    ik ga al die kleine dingen in je verhaal missen. All The Little Things (;
    echt die zinnen die je buik pijn laten doen van het lachen of de strofes die je laten huilen.
    Elk personage is zo goed beschrijven, zo ingewikkeld en goed uitgewerkt. wat ben ik toch zo blij dat ik op dit verhaal heb geklikt. weetje ik ging normaal er niet op klikken. maar iets in mezelf zei. druk erop het is het waard. EN DAT IS HET ZEKER. dit verhaal heeft zeker mijn leven verandert. je hebt me veel geleerd. zeker hoe je vriendschap moet koesteren, hoe ingewikkeld en mooi liefde kan zijn. ik ben beginnen te wenen als ik de laatste zin las. en geloof me ik ween niet snel. had ik maar een vierde van jou talent.
    wel maar nu is het definitief het Einde, fin.
    we gaan verder maar geloof me dit verhaal ga ik nooit meer vergeten.
    en weetje ik zet alleen lange reacties bij jou verhaal! ALLEEN BIJ JOU! gewoon omdat het freaking goed is. was. en altijd zal zijn.
    ik ga het opnieuw lezen en opnieuw & opnieuw. pinky swear :3
    ik heb zelf het verhaal aanbevolen aan zoveel mogelijk mensen c:
    i know i'm a bit Cheeky x
    ik kan nog uren blijven zeggen hoe geweldig dit is & hoe hard ik je verhaal ga missen.
    uit de grond van mijn hartje Dank je x

    PS i don't know if i've already said it but i love you <3

    x Amber x

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    En toen was het uit, echt uit

    Mijn God, ik hou van dit verhaal met heel mijn hart en ik ga dit ongelooflijk hard missen en ik schrijf dit nu met tranen op omdat dit gewoon zo'n geweldig verhaal was en dat blijft het

    Het staat al bij mijn favorieten, zodat ik het tienduizend keer kan overlezen en er dan nog steeds geen genoeg van kan krijgen

    Sophie, dit was gewoon een geweldig verhaal! Net zoals jij en ik hou van je en ik heb het al zo vaak tegen je gezegd, maar ik blijf het zeggen.

    I love you <3

    Wauw, weer een lange reactie..

    Lieve Sophie, ga door met schrijven, want je hebt zo veel talent en dat meen ik!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen