Foto bij Chapter 12.5 - Louis Tomlinson (epiloog)

Dit is de laatste keer dat ik op 'Ctrl + V' druk om een nieuw hoofdstuk te plaatsen.
Dit is de laatste keer dat ik een intro schrijf voor een verhaal waar ik gedag te moet gaan zeggen.
Dit is de laatste keer dat ik me trots voel over een resultaat waar ik persoonlijk u tegen zeg.

Het dankwoord volgt nog..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • AlphaWolve

    Mijn speech:
    Het was, en is nog steeds, een prachtig verhaal.
    In het begin was het wel cool, maar naarmate ik verder las, werd ik er echt verliefd op.
    Het is echt geniaal. Ik wens gewoon dat ik zo'n goed verhaal kan maken, wat me dus echt nóóit gaat lukken.
    Ik hou van dit verhaal, wat ik ook altijd zal blijven doen!
    Normaal lees ik geen bromances, maar ik geef toe dat ik dit verhaal gewoon geweldig vind!
    Maak snel nog een storie!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Felicita

    Oh my god. I'm going to miss this so much. I loved your story. I haven't been here from scratch, but I have been here a while. And you are asolutely amazing. Again, I loved it.
    Are you going to start a new story? I hope you will, 'cause then I'll take an abo immediatly.
    Love, Felicita

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Je verhaal is echt goed geschreven, het kan altijd beter, maar dat zegt iedereen. Hoop dat je weer snel een verhaal gaat schrijven.Er zijn maar een paar schrijvers hier op Q, die ik echt goed vind schrijven en daar ben je de een van.

    1 decennium geleden
  • Nashton

    Ahh, geweldig. Ik hield echt van je verhaaal,
    en je bent de beste schrijfster die ik op Q heb gezien.
    Ik ga het verhaal missen... Maar ik ga hem binnenkort
    gewoon opnieuw lezen. Kan ook toch? Haha D:
    x

    1 decennium geleden
  • exhale

    En nou is het verhaaltje uit. Ja het is echt afgelopen nu :'(
    Ik had de hele tijd met een stomme grijns op me gezicht gezeten terwijl er tranen uit me ogen liepen,, echt waar :')
    Dit verhaal is gwn perfect, het perfectste van de perfectste perfectie xD lawl
    Ik vind het zo jammer dst het afgelopen is, mssr geloof me ik zal dit verhasl wel 100 keer over kunnen lezen, echt waar.
    Ik heb zovaak aan dit verhaal gedacht, soms waren er van die momenten, op school of thuis ofwhatever, en dan moest ik aan gebeurtenissen uit dit vverhaal denken, als je begrijpt wst ik bedoel.... maar ikdacht dus heel vaak aan gebeurtenissen uit het verhaal en over wat er zou kunnen gebeuren in het volgende hoofdstuk, ik heb zelfs vriendinnen aangespoort om quizlet aan te maken en dit verhaal te lezen omdat het zo fantastisch goed en mooi geschreven is. Ik had het vorige hoofdstuk vandaag gelezen terwijl ik bij mn vriendin was en er liepen tranen uit me ogen net zoals net omdat ik het echt jammer vind dat het verhaal daadwerkelijk is afgelopen :'(
    En nog iets, normaal lees ik nooit bromance verhalen... maar dit verhaal heeft me van gedachten veranderd :)
    Ik zou nog veel meer kudo"s willen geven op nog meer verhalen vsn jou, ik hoop dat je nooit stopt met zulke fantastische verhalen te schrijven, ;)

    Lots of love from me to you, i love you (K)

    -Isa xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen