Foto bij Prologue one || Falling

Even een "shoutout" naar Aingeal voor haar superlieve reactie op het voorwoord, waarin stond:
ik ben nu al verliefd op je story! (:

En dat plaats ik hier niet omdat ik heel eigendunkerig wil overkomen of zo, dus ik hoop echt niet dat jullie dat nu van mij denken, want het is echt niet zo dat ik zoiets over mijn eigen verhaal zou zeggen, maar ik wilde het even laten zien, omdat het gewoon perfect bij dit hoofdstuk past en ik hoop dus ook dat het gevoel dat ik hier in dit hoofdstuk probeer te beschrijven herkenbaar is voor jullie (:
Want ik heb zelf namelijk ook van die momenten dat ik denk: Whaaaaaaa, ik ben echt verliefd op dit verhaal/deze film/dit liedje(/deze geweldige, wereldberoemde Boyband die geen flauw idee heeft van mijn bestaan :') ) enz. en dat gevoel probeer ik dus in dit hoofdstuk te beschrijven. Iedereen weet natuurlijk dat dit niet hetzelfde is als echte verliefdheid, maar als je nou nog nooit écht verliefd bent geweest, dan is dit misschien wel de enige vorm van verliefdheid die ik kent.
En ik hoop dus niet dat dit hoofdstuk heel creepy overkomt of zo, want het is dus niet zo dat mijn hoofdpersoon hier werkelijk verliefd wordt op bomen of zo... Je moet dit dus niet te letterlijk nemen, het is meer zoiets dat iedereen zegt, maar niet letterlijk meent, als je snapt wat ik bedoel (;
En heeeeeeeel erg bedankt voor alle abo's en reacties al!!! (39 abo's!!?? Bij alleen zo'n ministukje? Jullie zijn echt awesome :') Ik kan met zekerheid zeggen dat dit het beste begin van een story is dat ik ooit gehad heb ^^)
Maar goed, dit is dus de eerste proloog, de tweede komt waarschijnlijk nadat ik terug ben van vakantie en dan gaat het verhaal ook echt officieel beginnen (de mensen die DITR lezen weten dit waarschijnlijk al, maar voor de anderen: ik ga dinsdag op vakantie en ga dan 3 weken NAAR AMERIKA!!! :D En ik heb er echt superveel zin in ^^)
So I hope you like this ^^ Ik weet het, mijn inleidingen zijn altijd veel te lang...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • XfearlessX

    Omg i love it so much !!!!!

    1 decennium geleden
  • MikaylaMira

    Ik heb serieus je proloog gekopieerd en in een word bestand gezet omdat ik het dan vaker kan lezen, dang girl you got it all right...

    1 decennium geleden
  • Selly

    Beautiful!

    1 decennium geleden
  • Smeerkaas

    Prachtig proloogje, echt waar!
    I want more^^
    Ik snap echt alles wat je hierin beschrijft, nog meest het gevoel van een leeg vel papier dat klaar staat om met jouw creativiteit echt iets te worden. (Het sprong er gewoon uit voor me, de rest is ook mooi maar dit trok meteen mijn aandacht.) Dat ligt misschien aan mij omdat ik zo graag teken, maar het wil wel zeggen dat jouw verhaal herkenbaar is. En dat zijn juist de mooiste pareltjes die klaar liggen om gelezen te worden..
    vergeet mijn gebazel maar, dit moet je ervan onthouden: je bent een pracht van een schrijfster en je hebt het talent om met woorden te spelen zodat ze echt perfect gevoelens overbrengen.
    Jealous xD

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    Ik ben beschaamd om met mijn nederige reactie dit verhaal te onteren...

    Maar ik doe het toch. En lekker luid!
    Truly, madly, deeply, I am foolishly completely falling...
    Toen ik dit hoofdstukje las moest ik denken aan dat liedje. Het past er wel bij, vind ik.
    Nou ja, het refrein dan.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen