Foto bij Hoofdstuk 5

De film avond bij Sanne was leuk. Ik vertelde haar over de brieven van D.B. Sanne vond het echt romantische dat een jongen zo brieven naar mij schreef. Ik vertelde haar over mijn idee heb een brief terug te schrijven en die op het prikbord te hangen. Ze vond het een geslaagd plan. Alleen was het volgens Sanne een goed idee om een ander hand schrift te gebruiken. Ik vond die ook een goed plan. Samen schreven we een goede brief. Daarna hadden we twee films gekeken. The Hangover II en My best friend wedding. Ik ging rond 11 uur naar huis en was kwart over 11 thuis. Ik stopte de brief voor D.B in mijn tas en ging snel tanden poetsen, douchen en trok daarna mijn pyjama aan en kroop in bed. Morgen hadden ze eerst uur vrij, maar ze besloot gewoon al het eerst uur te gaan zodat er niemand in de gang zal zijn als ze de brief voor D.B zal op hangen. Toen die ochtend haar wekker om half 8 ging stond ze snel op. Liep ze zonder veel lawaai te maken op de trap naar beneden. Haar moeder had een dag vrij en ze wilde haar niet wakker maken. Ze maakte haar ontbijt. At die rustig op. Ze wilde rond half 9 op school zijn dan gingen net alle lessen beginnen en dan had ze alle tijd haar brief op te hangen. Ik liep naar boven om me om te kleden en mijn make-up en haar te doen. Ik trek een bloesje aan en een rokje met een gestreepte legging en mijn laarsjes. Liep naar de bad kamer om daar mijn haar en make-up te doen. Toen ik klaar was het in tussen 8 uur de bus stond al te wachten natuurlijk snel stap ik in. 10 voor half 9 is de bus bij school. Ik blijf wat hangen op het school plein en lees het boek dat is in mijn tas heb zitten. Als de bel om half 9 gaat loopt iedereen die nog buiten was naar binnen. 10 minuten later staat ik ook op. Ik loop naar het prikbord waar onder ander het weekrooster van de kantine hing. Ik zocht een goed plekje voor mijn brief ik besloot heb op te hangen tussen een poster van de school musical en een advertentie van iemand die van kluisje wilde ruilen. Dit staat er in de brief : Lieve D.B, Ik besloot je ook een brief te schrijven. Ik wil je graag bedanken voor je brieven en voor de beer. Ik wil graag weten wie je bent. Jij wilt natuurlijk nog niet zeggen wie je bent en dat begrijp ik best. Ik heb dromen gehad voor jou alleen had je een masker op. Ik vond het wel grappig. Ik zal graag meer over je weten kunnen je daar niet eens iets over schrijven. Dan kan ik langzaam raden wie je bent. Verder vind ik je brieven super lief ook al ben je misschien niet de beste schrijver. Ik voel me ook gevleid dat je mij echt leuk vind. Dikke kus A. P.S Ik hoop dat je snel weer een brief stuurt. Ik loop na dat ik de brief heb op gehangen naar de aula. Haal een koffie uit de automaat en gaan aan een tafel zitten. Er is verder niemand ander in de aula en de eerste komen pas rond 9 uur en het is nu kwart voor 9. Ik ga weer verder in mijn boek. Rond een uur of 9 komen er inderdaad een heel deel van mijn klasgenoten de aula in gelopen. "Heb je die brief ook gezien" hoor ik Shelly een van de meisje van mijn klas en ook cheerleader zeggen tegen een groepje vriendinnen. Ze gaan aan een tafeltje naast de mijne zitten. Even later komen Dylan , Daniel en De ander jongens van mij klas ook aan lopen. Ze praten niet over de brief zo te horen. Ze gaan aan de tafel naast de meiden zitten en laten mij alleen zitten niet dat ik er problemen mee heb ik zit altijd alleen. Ik hoop dat ik voor het eind van de dag een reactie heb van D.B.

Reageer (2)

  • Luckey

    Slim plannetje!!!!
    Snel verder please

    1 decennium geleden
  • xEvax

    oeeh verder verder !! ik neem een abo !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen