Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Zou je voor mij alsjeblieft ook een vervolg willen scbrijven? (I know, lang geleden dat de eerste aanvroeg, maar het was: It's my secret but I love you || Zayn Malik.)
1 decennium geledenVoor het geval je het niet meer terug kunt vinden:
Naam: Anne
Uiterlijk: niet heel erg groot, lang blond haar (stijl), groene ogen
Karakter: eigenwijs, bijdehand, lief, verlegen en soms onhandig
Welk 1D
/LMlid: Zayn1D
/LMbestaat: Ja16+: Liever niet... maar als jij er iets leuks kan bedenken maakt het niet uit.
Ik/je-vorm: Ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Zayn en ik hebben een (eerste?) date.
Omg omg ik wil een vervolgje!!. Nobody knows || Louis Tomlinson
1 decennium geledenNaam: Daphne
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Lang blond haar, getint, Hartjes tatoeage (stiekem) en lang.
Karakter: aardig, wel snel kwaad en hyperactief.
Welk 1D/LM lid: Louis Tomlinson en Niall Horan.
1D/LM bestaat: Juhaa
16+: Jupp.
Ik/je-vorm: ik
Wat moet er gebeuren: Louis en Daphne zijn uiteindelijk al heel lang samen. Ze willen ook heel graag een kindje. Dus ze gaan het doen. Na een tijdje is ze ook zwanger en weten dat het een jongen gaat worden. Naar 9 maanden word het uiteindelijk geboren en noemen ze het kindje Dylan. Ze zijn er heel blij mee .
Waarschuwen: Jupp
Is het een vliegtuig? Is het een vogel? Nee dat is het niet. Het is mega Louis!. Die je aan de hemel ziet.
Naam: Kim. Bijnaam: Kimmietje
1 decennium geledenLeeftijd: 16
Uiterlijk: see my pic ^^
Karakter: grappig, altijd in voor een geintje, dromirig, grote fantasie, redelijk verlegen, mysterieus, chaotisch en lekker gek.
Welk 1D/LM lid: Niall Horan
1D/LM bestaat: ja!
16+: nopes
Ik/je-vorm: ik
Wat moet er gebeuren: kim is geadopteerd door de ouders van Louis. ze hebben een hele hechte band. Ze weten alles over elkaar. Op een mooie vrijdagmiddag vertelt kim tegen louis haar diepste geheim Ze is verliefd op Niall. Kim gaat mee op tour en is hulp bij de stylisten. KIm en Harry zijn beste vrienden en hij betrapt haar,dat ze naar Niall staart. .. word het wat tussen die 2?
Waarschuwen: Graag
Ik wil ook gelijk ren vervolg!!!!!!! Je one shots zijn namelijk geweldig
Naam:Elena Eleanor Skye
1 decennium geledenLeeftijd:19
Uiterlijk:Blond lang haar komt tot haar knieen maar is eraf door haar ziekte.
Karakter:Ze is een heel vrolijk lief meisje en helpt iedereen ze kan nooit lang op iemand boos blijven en haat ruzies
Welk 1D/LM lid:1D lid: Zayn
1D/LM bestaat:1D bestaat!!
16+:Ja
Ik/je-vorm:Ik- Vorm
Wat moet er gebeuren:Als Elena erachter komt dat ze kanker heeft stort haar hele leven in. Ze heeft nog 3 maanden te levne zeggen de dokters en ze zeggen ook dat ze de dingen moet doen die ze haar hele leven wil laten doen! Ze maakt een lijstje en dit staat erop:
Wat ik allemaal nog wil doen:
One Direction ontmoeten
Naar een 1D concert gaan.
Een tattoo laten zetten
Naar milkshakeworld gaan en een 1D milkshake halen!
Gezoend worden in de regen.
Dansen in de regen
Ontmaagd worden door iemand van 1D
Lasergamen
en als laatste: gaan Paintballen
Als ze het lijstje aan haar moeder laat zien zorgt ze gelijk dat haar dochter naar het 1D concert kan en een meet en greet krijgt! Als ze het klaar heeft en ze kan erheen kan ze al 2 dingen weghalen. De dag van het concert heeft ze splinternieuwe kleren vaan een duur merk gekocht waar ze eigenlijk geen geld voor hadden. Dus gaat zij naar het concert als ze bij de meet en greet is wordt ze zenuwachtig en begint aan haar dure jurkje te pulken.
Ze mag naar binnen en de jongens kijken haar onderzoekend aan maar haar haar valt uit door de ziekte dus heeft ze een heel dun plukje nog over de jongens vinden het raar maar ze vragen er niet naar. Uiteindelijk krijgt ze de nummers van de jongens en worden hele goede vrienden ze wordt verliefd op Zayn en Zayn ziet haar ook wel zitten. uiteindelijk vragen de jongens wat er aan de hand is omdat ze nu helemaal kaal is legt ze het uit dat ze Kanker heeft en ze een lijstje heeft die ze nog wil doen! De jongens vragen naar het lijstje en als eerste viel de jongens op van de Ontmaagding.Uiteindelijk gaan zayn en Elena seks hebben en ze maken het lijstje af!!! EINDEEE!
Waarschuwen:Yes please!
xxx (Crazyyyy)Meeeeeeee
P.S. Ik weet dat het een beetje een lange is en je mag er zelf nog wel wat dingetjes erbij doen enzo! Ik hoop dat je hem snel af hebt!!
VERVOLG!
1 decennium geledenNaam: Isabel Meester
Leeftijd:19
Uiterlijk: Ariane Grande rood haar, slank, blauwe ogen, volle lippen, 1.78, tattoo op binnen bovenarm links.
Karakter: Vrolijk, Careless, Tikkeltje arrogant, altijd in voor een grap
Welk 1D/LM lid: Harry Styles en Perrie Edwards
1D/LM bestaat: Ja!
16+:Ik/je-vorm: 16+ Ik vorm
Wat moet er gebeuren: Ondanks dat ze elkaar nog steeds haten blijft Harry haar opzoeken, zoenen, sexen etc.
Bijvoorbeeld een keer stiekem tussendoor heftig zoenen, ineens een kamer ingetrokken worden waar ze seks hebben.. En de rest is weer up to you! Loved het eerste deel.
Waarschuwen: Graag