Inschrijving & Wachtlijst
Inschrijving:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Welk 1D/LM lid:
1D/LM bestaat:
16+:
Ik of hij/zij-vorm:
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (69)
Naam: Melodie
1 decennium geledenLeeftijd: 19
Uiterlijk: lang bruin,blond haar, licht groene ogen.
Karakter: arrogant,
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: Nee
16+: Nee
Ik/je-vorm: Ik-vorm
Wat moet er gebeuren: Zayn is politie, dan krijgt hij een opdracht om met een meisje een koppel te spelen op een school. Op die school word er drugs gedealt Ze moeetn de dealer vinden. Hij ontmoet Melodie zijn tegen speler. Gelijk wilt hij niet, Zayn wilt liever alleen werken, maar het moet toch. Samen gaan ze naar school,. ze lopen hand in hand. Zayn propt zich bij de populaire jongens en vraagt over de drugs. In de pauzen zien ze elkaar. Ze moeten kussen en klef zijn met elkaar. Later vind Melodie iemand anders leuk op school ( Jamall) hij flirt met haar, maar Zayn grijpt in.
Waarschuwen?: graag.
Naam: Noek Roselynn Koll.
1 decennium geledenLeeftijd: Zeventien.
Uiterlijk: Noek is een knap meisje. Lange bruine krullen, grote smaragdgroene ogen, hoge jukbeenderen. 1.75 lang. Licht getinte huid. (Ze is Spaans-Italiaanse) Erg slank, vrij atletisch gebouwt.
Karakter: Druk, vrolijk, slim, lief, dapper, gesloten.
Welk 1D/
LMlid: Liam James Payne.1D/
LMbestaat: Ja.16+: Ja.
Ik
/je-vorm: Ik-vorm.Wat moet er gebeuren: Liam's ouders en vrienden worden steeds banger voor Noek. Ze denken dat liefde blind maakt. (Wat ook wel zo is.) Ze verbieden Liam nog met haar om te gaan. In het 'gekkenhuis' word het ondertussen gekker en gekker. Op een dag neemt Liam Noek mee, ze vluchten samen weg en hij neemt haar mee naar huis. Naar zijn vrienden en familie. Die flippen omdat ze bang zijn voor 'die psychophaat'. Uiteindelijk toont Liam hoeveel hij van Noek houd, en toont hierbij ook dat Noek heel veel heeft meegemaakt. En echt niet gevaarlijk is of wat dan ook. Alleen wat anders, en vooral: Speciaal. (Oh en natuurlijk nog ergens 16+ hehe, niet te vergeten ;p.)
Waarschuwen: Graag, bedankt!
(Sorry, ik vond die twee dingen een beetje veel in één, vandaar meteen een derde ;p)
Naam: Noek Roselynn Koll.
1 decennium geledenLeeftijd: Zeventien.
Uiterlijk: Noek is een knap meisje. Lange bruine krullen, grote smaragdgroene ogen, hoge jukbeenderen. 1.75 lang. Licht getinte huid. (Ze is Spaans-Italiaanse) Erg slank, vrij atletisch gebouwt.
Karakter: Druk, vrolijk, slim, lief, dapper, gesloten.
Welk 1D/
LMlid: Liam James Payne.1D/
LMbestaat: Ja.16+: Ja.
Ik
/je-vorm: Ik-vorm.Wat moet er gebeuren: Liam en Noek zijn smoorverliefd. Maar een relatie is niet makkelijk als het meisje in een 'gekkenhuis' woont. Liam's vrienden en familie zijn dan ook bang voor Noek. En Liam kan haar amper zien. Dan draait Noek op een dag compleet door. Ze word in de soort 'koelcel' geplaatst en Liam komt snel naar haar toe om haar te kalmeren. Ze is helemaal van slag. (Maar echt haar gevoelens wilt ze niet tonen) Dan weet Liam op haar in te praten als het ware en ze verteld hem alles. Alle verschrikkelijke dingen die ze heeft meegemaakt in haar leven. En dan 16+ hehe.
Waarschuwen: Graag, bedankt!
Naam: Daphne
1 decennium geledenLeeftijd: 16
Uiterlijk: Lang blond haar, getint, Hartjes tatoeage (stiekem) en lang.
Karakter: aardig, wel snel kwaad en hyperactief.
Welk 1D/LM lid: Louis Tomlinson en Niall Horan.
1D/LM bestaat: Yupp
16+: Nee
Ik/je-vorm: ik vorm
Wat moet er gebeuren: Daphne is het zusje van Niall en gaat dus ook veel om met One direction, Maar Louis word verliefd op haar maar het mag niet van hun manager omdat Louis verplicht is om met Eleanor te hebben, Maar Niall vind dat ze heel goed bij elkaar passen en gaat hun proberen bij elkaar te krijgen.
Ik hoop dat je er iets van kunt maken.
Vervolg 3, als het mag
1 decennium geledenNaam: Jala
Welk 1D/LM lid: Zayn Malik
1D/LM bestaat: Nee
16+: nee
Ik/je-vorm: ik-vorm
Wat moet er gebeuren:
Waarschuwen: Zayn neemt te trouwerij heel serieus. Ze zijn allebei Pakistaans, Jala praat met haar vader via Skype. Hij vind het goed, omdat ze oud genoeg is enzo. Zayn doet altijd heel close en geeft haar kusjes o haar wang enzo. Jala laat het niet in openbaar gebeuren. Hij heeft haar een ring gegeven. Zayn komt telkens voor haar kamerdeur staan, hij wilt bij haar zijn elk avond. Iedereen praat over de nieuwe koppel die gaat trouwen. De vrienden van Zayn nemen hun in de maling, maar Zayn geeft niet op. Ze vind hem wel leuk, maar ze laat het niet zien. Zayn hoort bij het voetbalteam, ze hebben een wedstrijd. Jala komt voor steun. Jala heeft Zayn toegevoeg aan haar contactenlijst. Als Zayn belt wilt hij verassing doen, hij is verbaast dat zei zijn telefoonnummer heeft als contactpersoon.