Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Snuf

    Goed zo meid!! Je hebt het iemand verteld ik ben trotsnop je en ze verteld het nietsdoende zweer het je!!!!xxx

    1 decennium geleden
  • lauraxxxluna

    Wat geweldig dat je het hebt verteld aan iemand!! Geloof me, dit is niet iets wat je zomaar gaat vertellen over iemand als je ruzie met iemand hebt! Be strong!
    X Laura

    1 decennium geleden
  • Mozzarella

    lieverd, iedereen die hier is is supertrots op je!!! het is ZO knap dat je het aan iemand hebt verteld! ik weet hoe moeilijk dat is. ook weet ik zeker dat je vriendin het echt niet door zal vertellen, als ze zo lief reageerd, weet ik zeker dat zij echt een vriendin is, superzekerweten, ik geloof in je, je kunt het, echt waar, ik hou van je XxX (H)

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    Ik vind het goed van je. Goed dat je het hebt verteld.
    Nu moet je je vriendin vertrouwen. Als ze een echte vriendin is, gaat ze je helpen en vertelt ze het echt niet door. Door haar reactie denk ik dat ze echt wel een goede vriendin is. Dus, sprokkel je laatste beetje (zelf)vertrouwen bij elkaar, want je kunt het wel! Je moet het alleen zelf gaan geloven.
    Ik vind dat het goed is dat je het aan een vriendin hebt verteld. Heel goed. En leg alsjeblieft dat mes weg.

    1 decennium geleden
  • Rawiyah

    Ik kan er echt nier tegen, wat jij met jezelf doet.
    Ik heb zelf best wel zelfvertrouwen, en ik kan leven zonder vriendinnen op school, ik heb niet anders gedaan een paar jaar geleden.
    Maar vertel mij eens, waarom zou je vriendin met je ruzie gaan maken, als ze zegt dat ze je begrijpt?
    Ik heb mijn beste vriendinnen een tijdje geleden verteld dat ik mezelf snijd, en die werden boos, en ze begrepen het niet. Ik weet niet of ik me aanstel, of dat zei nou gewoon geen shit in hun leven hebben, en dat maakt het erger.

    Ik wil je helpen, en dan schrijf ik mijn shit op.
    Godvr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen